Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-08-20 09h43
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo ik heb een fermtocell en heb deze correct aangesloten en deze heeft een maand goed gewerkt , nu heb ik overlaatst de modem telenet terug naar fabriekinstellingen gezet en de fermtocell werkt niet meer , ik heb hem dan geresset en werkt nog steeds niet . De lampjes bolletje en driehoek branden orange en vooraan pinkt het wit
@Josette even kort geschetst , hij heeft Orange mobiel en Telenet internet . De femtocell is van Orange en is enkel aangesloten op de modem van Telenet want hij heeft Telenet internet. Dus de vraag is dan correct.
@Jurgen1986 je zegt dat de lampjes blijven pinken maar die moeten vast branden. Heb je wel internet met de modem ? of heb je daar ook een probleem mee. Wanneer heb je deze gereset de modem ?
Ik heb de modem geresset voor ik de fermtocell terug opnieuw aangeslotteb heb 30 min ervoor
@Jurgen1986 gewoon eens de Femtocell loskoppelen en wacht even een paar minuten. Dan de Femtocell terug aansluiten en laten opstarten. Misschien dat deze foutieve gegevens heeft gekregen van de Telenet modem. Is de Femtocell rechtstreeks aan de modem aangesloten of zit er nog een switch tussen of een eigen router?
Rechtstreeks en dat heb ik al een paar keer gedaan