Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-08-20 09h43
Antwoorden: 12 antwoorden
Hallo ik heb een fermtocell en heb deze correct aangesloten en deze heeft een maand goed gewerkt , nu heb ik overlaatst de modem telenet terug naar fabriekinstellingen gezet en de fermtocell werkt niet meer , ik heb hem dan geresset en werkt nog steeds niet . De lampjes bolletje en driehoek branden orange en vooraan pinkt het wit
@Jurgen1986 vreemd dat deze niet werkt na die reset. Ik heb ook nog internet van Telenet en heb die modem al eens gewisseld en een reset gegeven maar steeds start de Femtocell gewoon op. Je moet het wel even de tijd geven kan ook tot 24 uur duren als er dingen gedaan worden dus zou zeggen ( als je het nog niet hebt gedaan ) laat die eens een hele nacht zo pinken. Een reset heb je al gedaan van de Femtocell dus daar kan ook de oorzaak liggen dat je die gewoon eens een nacht moet laten staan. En dan bedoel ik meer gewoon laten pinken en zien wat er gebeurd.
Ok bedankt ik wacht tot morgen en zie dan wel
@Jurgen1986 laat het wel weten hier want anders moeten we eens verder kijken wat er gaande is.
Het werkt nog altijd niet hoor
@Jurgen1986 dan zou ik eens de klantendienst bellen en een dossier laten maken of dat zij een reset of iets doen. Zoals eerder gezegd ik heb een nieuwe modem gehaald toen heb die ook een paar keer gereset en dergelijke en heb dat probleem niet.