annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fermtocell

Topic gestart op: 13-08-20 09h43

Antwoorden: 12 antwoorden

Jurgen1986
Gewaardeerd verkenner

Fermtocell

Hallo ik heb een fermtocell en heb deze correct aangesloten en deze heeft een maand goed gewerkt , nu heb ik overlaatst de modem telenet terug naar fabriekinstellingen gezet en de fermtocell werkt niet meer , ik heb hem dan geresset en werkt nog steeds niet . De lampjes bolletje en driehoek branden orange en vooraan pinkt het wit

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jurgen1986 

Ik heb momenteel ook een probleem met mijn FTC. na een stroompanne brandt enkel nog het witte ledje aan de zijkant (of voorkant, achterkant, zoals je wil. Dus niet onderaan).

Onderaan brandt er niets meer. Enkel aan de binnenkant flitsen het oranje en groene ledje van de UTP aansluiting af en toe. That's it.

Resetten brengt geen soelaas. Ik heb een dossier laten opmaken en ze waren er gerust in dat ze het vanop afstand in orde konden brengen. Is nu al een kleine week en het dossier is nog steeds "in behandeling". Tja, dat is nu eenmaal het motto van Orange: geduld moet je hebben !!

Gelukkig heb ik op mijn foon nog VoWiFi, maar niet alle huisgenoten en bezoekers hebben dat ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  bedankt nu weet ik ook hoe het in elkaar steekt.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@Jurgen1986  goedemorgen, welkom.

Je weet toch dat dit het forum van Orange is?

Je kan hier eens gaan lezen, klik op de blauwe hier.

Scroll een beetje naar beneden op die pagina.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen