annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fixed Phone ATA configureren

Topic gestart op: 31-07-21 17h09

Antwoorden: 6 antwoorden

cdco7124
Aspirant verkenner

Fixed Phone ATA configureren

OPGELOST

Hi,

Weet er iemand hoe je op die Cisco ATA kan inloggen?

Deze heeft een "Phone Adapter Configuration Utility" als je het IP adres in een browser ingeeft maar dan moet je inloggen met een username en password.
Volgens een aantal bronnen online zou dit admin/admin moeten zijn maar niet bij mij.

Er zou namelijk wél een manier bestaan om een alarmcentrale te laten werken met de fixed voip mits volgende instellingen:

Network Settings:
Network Jitter Level: Has worked on Both High/Extremely High
Jitter Buffer Adjustment: No

Audio Configuration: 
DTMF Tx Method: Inband+INFO (default is Auto)
DTMF Tx Mode: Normal (default is Strict)




Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

Deze is in het Nederlands @cdco7124 

Handleiding 

Zoals ik al dacht en wat @MustafaY al had bevestigd, een alarm zal niet lukken

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
cdco7124
Aspirant verkenner

Ik heb een Cisco ATA191 gekregen, dit is blijkaar de opvolger van de SPA112.

De info hierboven is van een Amerikaan wiens alarm ook niet werkte met de default instellingen van die Cisco SPA/ATA maar wel na deze aanpassingen werkt het wel.

De vraag is dus werkt Fixed Phone van Orange niet met alarmsystemen omwille van ??? of werken gewoon die default instellingen van die Cisco ATA/SPA niet met alarmsystemen.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@cdco7124 

Die Cisco zal misschien wel werken met alarmsystemen. (Ben niet zeker) Maar ik denk dat er gewoon geen ondersteuning is vanuit Orange. Als ze op hun website verkondigen, dat het niet werkt met een Alarm of een Fax,...dan vrees ik er een beetje voor.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@cdco7124 

Fixed Phone van Orange werkt niet met alarmsystemen. Orange gebruikt de SPA112. Er bestaat wel een handleiding. Maar ik denk niet dat het zal werken, moest je kunnen inloggen.

Handleiding Cisco 

 

0 pluimen
cdco7124
Aspirant verkenner

Trouwens, dank voor de handleiding Joery 😊

Maar mijn toestel is een iets nieuwer model, nl. ATA 191 en deze heeft geen gele ETHERNET poort achteraan om een pc via utp te connecteren. 

Kan jij of jouw bron eventueel ook aan die handleiding komen?

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen