annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox in nieuwe straat

Topic gestart op: 23-01-20 11h27

Antwoorden: 10 antwoorden

brecht_yperman
Gewaardeerd verkenner

Flybox in nieuwe straat

In mijn nieuwe straat ligt nog geen koper (of fiber). Telenet kan pas in april komen installeren, dus ik dacht een Orange Flybox te bestellen om die paar maand te overbruggen (en van zodra Telenet er is in load balance of failover te zetten).

Men kan echter de Flybox niet leveren omdat de straat niet gekend is in http://apps.orange.be/gis/jsp/index.jsp?language=nl.

Dit is nogal onnozel, aangezien de straat tussen drie straten in ligt die 100% dekking hebben.

Iemand tips om toch aan een Flybox te geraken?

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@brecht_yperman  u zegt nieuwe straat dus misschien woont u in een nieuwbouw wijk of straat. Moest dat zo zijn kan het zijn dat het nog niet gekend is in de systemen. Dit moet namelijk allemaal up to date worden gebracht bij Orange en Telenet en andere providers.

Maar als het gaat om de levering ervan zou ik kiezen voor een ander lever adres want dat gaat ook in de bestelling. Dus laat die bij vrienden of familie leveren dat u die daar kan afhalen. Niet iedereen is ten slot elke thuis he er zijn werkende mensen. Moest het gaan om de dekking te weten en u bent zeker dat de dekking goed dan gewoon bestellen en bij u thuis laten komen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


brecht_yperman
Gewaardeerd verkenner

Ik heb nog eens proberen bestellen, nu op een ander adres. Ik ben benieuwd of het nu wel lukt...

Vorige keer heeft men mijn bestelling gewoon geannuleerd zonder mij daarvan te verwittigen of de betaling terug te storten; daarvoor waren drie telefoons naar de klantendienst nodig...

Cdt24801
Wijze
Wijze


@brecht_yperman  schreef:

... knip ...

Vorige keer heeft men mijn bestelling gewoon geannuleerd zonder mij daarvan te verwittigen of de betaling terug te storten; daarvoor waren drie telefoons naar de klantendienst nodig...


Dat zou niet mogen zijn. En dan nog wel drie foons ... Even @Totem mentionen met de vraag om dit eens door te geven aan de bevoegde instantie binnen Orange. ik weet heel goed dat hij de klantendienst geenszins vervangt, maar in deze uitzonderlijke situatie beschikt hij toch over kanalen die voor ons ondenkbaar zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Probeer eens een Orange shop binnen te gaan.

Je kan een flybox nemen met een abo van 12 maanden en betaal je per maand de huur van je flybox. OFwel koop je hem (de Flybox) en dan kan je het per maand huren.

Eigenlijk vind ik het wel jammer dan men bij Orange kiest voor een vast adres, in plaats dat je de flybox kan meenemen (overal). Het zou misschien geen slecht idee zijn, als je ook 6 maanden de flybox met abo kan huren.

Dat zou veel klant vriendelijker zijn en ze zouden, denk ik, meer flybox verhuren en misschien ook verkopen.

 

 

Leden met de meeste pluimen