Pisteur confirmé
•
4 messages
Flybox in nieuwe straat
In mijn nieuwe straat ligt nog geen koper (of fiber). Telenet kan pas in april komen installeren, dus ik dacht een Orange Flybox te bestellen om die paar maand te overbruggen (en van zodra Telenet er is in load balance of failover te zetten).
Men kan echter de Flybox niet leveren omdat de straat niet gekend is in http://apps.orange.be/gis/jsp/index.jsp?language=nl.
Dit is nogal onnozel, aangezien de straat tussen drie straten in ligt die 100% dekking hebben.
Iemand tips om toch aan een Flybox te geraken?

patrick2
Super User
•
11.2K messages
@brecht_yperman u zegt nieuwe straat dus misschien woont u in een nieuwbouw wijk of straat. Moest dat zo zijn kan het zijn dat het nog niet gekend is in de systemen. Dit moet namelijk allemaal up to date worden gebracht bij Orange en Telenet en andere providers.
Maar als het gaat om de levering ervan zou ik kiezen voor een ander lever adres want dat gaat ook in de bestelling. Dus laat die bij vrienden of familie leveren dat u die daar kan afhalen. Niet iedereen is ten slot elke thuis he er zijn werkende mensen. Moest het gaan om de dekking te weten en u bent zeker dat de dekking goed dan gewoon bestellen en bij u thuis laten komen.
9