Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

16/5 mocht ik mijn flybox ontvangen, echter zonder SIM. Ik moest even wachten. Dan toch maar gebeld (1e keer) en een SIM toegezonden gekregen 2 weken later. Flybox correct geïnstalleerd op mijn Mac, echter 2 witte lichtjes met een rood in het midden, geen ontvangst balkjes en ook op het scherm ‘geen verbinding’ te zien.

 

Ondertussen 6 keer meer dan een half uur aan de lijn gehangen (ongeveer elke week 1 poging ondernomen) en telkens hetzelfde antwoord: het dossier is lopende, we bellen terug binnen 48u. Echter, er heeft nog nooit iemand van Orange naar mij gebeld. 

 

 

Flybox is betaald, eerste afrekening van abonnement ook al (2e volgt binnen een een) maar ik heb iets dat niet werkt. 

Ik heb dan maar mijn abonnement opgezegd online (op aanraden van klantendienst) op 23/6, bevestiging via mail en ook alweer de melding dat iemand mij hierover ging bellen (goed, zo hoopte ik mijn geld te kunnne recupereren voor dit product dat gewoon niet werkt). Maar dus tot vandaag nog niets gehoord.

Nu in de orange shop gaan horen: zij kunnen hier niets aan doen...

Iemand een idee hoe ik hieruit moet geraken? Binnenkort heb ik die box (39 euro) en een jaar kosten betaald (25 euro per maand) zonder ooit iets van internet ontvangen te hebben.

 

Ongelofelijk erbarmelijke service, niet normaal. 

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

@Govaertsj  het is vervelend te lezen dat je een product hebt aangekocht wat achteraf niet blijkt te werken. De vraag is heb je in het begin gekeken of je 4G dekking voldoende om de flybox te gebruiken? Want het kan ook zijn dat je enkel op die plaats in je woning geen ontvangst hebt. Staat je flybox ook dicht genoeg aan je venster voor een optimaal bereik. 

Als je dat allemaal nog eens nagezien hebt kan je altijd een bericht sturen naar het webcare team dat is dus via Messenger of Twitter. Vermeld er ook je dossiernummer in als je dat al gekregen hebt. Deze zullen het door geven aan de juiste dienst en die gaan dat voor je bekijken. Als er een oplossing / antwoord is dan zullen ze je of bellen of een bericht sturen. En dan hopende dat het is opgelost.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

Op voorhand op de site de 4G dekking nagekeken voor mijn adres en die was optimaal. Ondertussen de box al op meerdere adressen en altijd aan het raam opgestart maar telkens hetzelfde probleem. Gisteren ook mijn 2e factuur gekregen ... 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

@Govaertsj  dat betekend dus dat je Flybox defect is of je simkaartje werkt niet. In plaats van op te zeggen had je eerst de simkaart en of de Flybox kunnen omwisselen. Je hebt twee jaar garantie en je simkaartje kan je altijd wisselen bij een defect je hele leven lang.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

Dat omwisselen of nieuwe SIM aanvragen werd mij nooit voorgesteld, eigenaardig toch? 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

@Govaertsj  dat lijkt mij bizar. Als ik jou een nieuwe auto verkoop en die werkt niet dan geef ik je toch geen geld terug dan laat ik het maken of omruilen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

Beste Patrick,

Je analogie klopt niet helemaal. De auto die ik bij Orange kocht, werd geleverd zonder wielen. Als brave klant heb ik gebeld naar de garage om te vragen of ze er aub wielen op konden installeren zodat ik ermee kan rondrijden. Het probleem zit hem in de persoon die de telefoon oppakt in de garage, want dat is blijkbaar al 6 weken de 5 jarige zoon van de garagist. Die mij blijft zeggen dat zijn vader mij gaat terugbellen binnen 48uur met een oplossing, maar zijn vader belt nooit. Dus na nu al ondertussen zeven weken is mijn geduld op en wil ik het wielmoer wrak teruggeven en mijn geld recuperen, maar zelfs dat is niet mogelijk want de garage bestaat eigenlijk niet. 

Leden met de meeste pluimen