annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

Topic gestart op: 30-06-20 12h47

Antwoorden: 6 antwoorden

Govaertsj
Gewaardeerd verkenner

Flybox werkt niet - sinds 16/5 en nog steeds geen oplossing of compensatie

16/5 mocht ik mijn flybox ontvangen, echter zonder SIM. Ik moest even wachten. Dan toch maar gebeld (1e keer) en een SIM toegezonden gekregen 2 weken later. Flybox correct geïnstalleerd op mijn Mac, echter 2 witte lichtjes met een rood in het midden, geen ontvangst balkjes en ook op het scherm ‘geen verbinding’ te zien.

 

Ondertussen 6 keer meer dan een half uur aan de lijn gehangen (ongeveer elke week 1 poging ondernomen) en telkens hetzelfde antwoord: het dossier is lopende, we bellen terug binnen 48u. Echter, er heeft nog nooit iemand van Orange naar mij gebeld. 

 

 

Flybox is betaald, eerste afrekening van abonnement ook al (2e volgt binnen een een) maar ik heb iets dat niet werkt. 

Ik heb dan maar mijn abonnement opgezegd online (op aanraden van klantendienst) op 23/6, bevestiging via mail en ook alweer de melding dat iemand mij hierover ging bellen (goed, zo hoopte ik mijn geld te kunnne recupereren voor dit product dat gewoon niet werkt). Maar dus tot vandaag nog niets gehoord.

Nu in de orange shop gaan horen: zij kunnen hier niets aan doen...

Iemand een idee hoe ik hieruit moet geraken? Binnenkort heb ik die box (39 euro) en een jaar kosten betaald (25 euro per maand) zonder ooit iets van internet ontvangen te hebben.

 

Ongelofelijk erbarmelijke service, niet normaal. 

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Govaertsj  het is vervelend te lezen dat je een product hebt aangekocht wat achteraf niet blijkt te werken. De vraag is heb je in het begin gekeken of je 4G dekking voldoende om de flybox te gebruiken? Want het kan ook zijn dat je enkel op die plaats in je woning geen ontvangst hebt. Staat je flybox ook dicht genoeg aan je venster voor een optimaal bereik. 

Als je dat allemaal nog eens nagezien hebt kan je altijd een bericht sturen naar het webcare team dat is dus via Messenger of Twitter. Vermeld er ook je dossiernummer in als je dat al gekregen hebt. Deze zullen het door geven aan de juiste dienst en die gaan dat voor je bekijken. Als er een oplossing / antwoord is dan zullen ze je of bellen of een bericht sturen. En dan hopende dat het is opgelost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Govaertsj
Gewaardeerd verkenner

Op voorhand op de site de 4G dekking nagekeken voor mijn adres en die was optimaal. Ondertussen de box al op meerdere adressen en altijd aan het raam opgestart maar telkens hetzelfde probleem. Gisteren ook mijn 2e factuur gekregen ... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Govaertsj  dat betekend dus dat je Flybox defect is of je simkaartje werkt niet. In plaats van op te zeggen had je eerst de simkaart en of de Flybox kunnen omwisselen. Je hebt twee jaar garantie en je simkaartje kan je altijd wisselen bij een defect je hele leven lang.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Govaertsj
Gewaardeerd verkenner

Dat omwisselen of nieuwe SIM aanvragen werd mij nooit voorgesteld, eigenaardig toch? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen