annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GSM bij abbonement

Topic gestart op: 09-10-22 13h20

Antwoorden: 4 antwoorden

VanL
Aspirant verkenner

GSM bij abbonement

Hallo! 

Woensdag heb ik een smartphone besteld samen met een abbonnement. 
De levering zou met Ceva gebeuren en binnen 48 uur zou ik mijn smartphone ontvangen. 
Ik heb deze nog niet ontvangen en ik heb ook geen bevestiging of verzendgegevens gekregen. 
Ik weet ook niet wie ik hier voor moet contacteren, is dit normaal dat ik nog steeds geen extra informatie heb ontvangen? Ik vind wachten normaal geen probleem, maar de levering zou dus binnen 48 uur moeten gebeuren en heb ondertussen ook mijn oude smartphone verkocht omdat ik dacht dat ik mijn nieuwe smartphone snel zou ontvangen.. 

groetjes! 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Ulriekevdp
Ervaren verkenner

Hallo!

Als klant kunnen we hierbij helaas niet echt helpen. Tribe is een netwerk met allemaal Orange-klanten. we kunnen bij veel zaken helpen, maar als het over levering en service gaat, ben je hier helaas niet aan het juiste adres.

Succes nog!

patrick2
Wijze
Wijze

@VanL 

Vindt het straf dat je schrijft ' de levering moet gebeuren in die 48 uur '

Die levering moet niet in die 48 uur gebeuren maar die levering kan gebeuren in die 48 uur. Er staat wel bij de 'voorwaarden' dat de levering binnen de 2 werk dagen is maar dat is geen garantie. 

Als er geen stock is op dat moment of het is drukker dan normaal dan staat dat er niet bij. En dat er online staat er is voorraad is dat ook geen garantie dat er voorraad is. 

Al met al eens doen wat @Gregory heeft aan gegeven en geduld is dan de enige manier wat je kan hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@VanL  en op antwoord van @Gregory 

ga ik zeggen dat als je deze in het weekend hebt besteld

dat er dan nergens gewerkt word volgens mij.

En deze morgen waarschijnlijk gaat aankomen.

Succes.

Welkom.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Daar kunnen we je, als klanten, niet op antwoorden @VanL 

Je kunt facebook/messenger eens proberen.  Maar ik zou wat geduld oefenen

Persoonlijk ging ik gewacht hebben tot ik de nieuwe had om mijn oude weg te doen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen