Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-10-22 13h20
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo!
Woensdag heb ik een smartphone besteld samen met een abbonnement.
De levering zou met Ceva gebeuren en binnen 48 uur zou ik mijn smartphone ontvangen.
Ik heb deze nog niet ontvangen en ik heb ook geen bevestiging of verzendgegevens gekregen.
Ik weet ook niet wie ik hier voor moet contacteren, is dit normaal dat ik nog steeds geen extra informatie heb ontvangen? Ik vind wachten normaal geen probleem, maar de levering zou dus binnen 48 uur moeten gebeuren en heb ondertussen ook mijn oude smartphone verkocht omdat ik dacht dat ik mijn nieuwe smartphone snel zou ontvangen..
groetjes!
Hallo!
Als klant kunnen we hierbij helaas niet echt helpen. Tribe is een netwerk met allemaal Orange-klanten. we kunnen bij veel zaken helpen, maar als het over levering en service gaat, ben je hier helaas niet aan het juiste adres.
Succes nog!
Vindt het straf dat je schrijft ' de levering moet gebeuren in die 48 uur ' .
Die levering moet niet in die 48 uur gebeuren maar die levering kan gebeuren in die 48 uur. Er staat wel bij de 'voorwaarden' dat de levering binnen de 2 werk dagen is maar dat is geen garantie.
Als er geen stock is op dat moment of het is drukker dan normaal dan staat dat er niet bij. En dat er online staat er is voorraad is dat ook geen garantie dat er voorraad is.
Al met al eens doen wat @Gregory heeft aan gegeven en geduld is dan de enige manier wat je kan hebben.
@VanL en op antwoord van @Gregory
ga ik zeggen dat als je deze in het weekend hebt besteld
dat er dan nergens gewerkt word volgens mij.
En deze morgen waarschijnlijk gaat aankomen.
Succes.
Daar kunnen we je, als klanten, niet op antwoorden @VanL
Je kunt facebook/messenger eens proberen. Maar ik zou wat geduld oefenen
Persoonlijk ging ik gewacht hebben tot ik de nieuwe had om mijn oude weg te doen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |