Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-06-24 13h46
Antwoorden: 2 antwoorden
Hoi,
Ik probeer mijn Galaxy watch te connecteren met mijn Esim, mijn Esim heb ik gisteren geactiveerd en deze werkt perfect op mijn GSM. Echter al ik dit probeer te koppelen via de Galaxy wear app krijg ik "Orange B doesn't offer mobile plans for your watch".
Ondertussen heb ik naar de klantendienst gebeld en zij wisten me te vertellen dat het wel zou moeten lukken voor de smartwatch maar dat ze mij niet konden verder helpen en dat ik naar een Orange winkel moet gaan.
Ik heb ook al contact opgenomen met Samsung en zij geven aan dat ik terug contact moet opnemen met mijn provider.
Kan iemand bevestigen dat het effectief werkt met een Esim en een smartwatch? Ik lees veel oudere berichten dat er nog geen ondersteuning is voor de smartwatches maar de klantendienst gaf wel aan dat het wel zou moeten werken?
Indien het moet werken wat zou de reden kunnen zijn dat het niet werkt?
Lees de oplossing even in deze thread Opgelost: Esim installatie op Smartwatch Galaxy 5 Pro gekopp... - Tribe (orange.be)
Misschien helpt dit je verder
@---Kim--- goedemiddag, ik dacht niet dat het ging.
je kan hier eens lezen gaan:
Misschien dat iemand anders je wel kan helpen.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |