annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen SIM kaart geplaatst

Topic gestart op: 30-07-23 23h02

Antwoorden: 4 antwoorden

Jolien92
Gewaardeerd verkenner

Geen SIM kaart geplaatst

Hey! Ik ben sinds een jaar tevreden klant bij Orange. Ik kan van het een op het andere moment niet meer bellen of 4G gebruiken. Ik krijg de foutmelding: geen Sim kaart geplaatst. Geen idee hoe dit zo plotseling komt? Heb sim al eens eruit gehaald, opnieuw ingestoken. Gsm al een paar keer herstart, niks helpt. Waar zou dit aan kunnen liggen? Heb een Samsung A51. 

Alvast bedankt!

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Helen1
Ervaren genezer

@Jolien92 

Zou het kunnen zijn dat je sim kaart kapot is en vervangen moet worden?

Of mss verkeerd erin geplaatdt?

Mss kun je naar een Orange winkel langs gaan, daar kunnen ze je helpen met het uitpluizzen of het nu aan de sim of telefoon ligt. Dit kan je ook door je sim in een andere toestel te plaatsen bvb. En zien of dat het dan werkt,

Maar ligt het aan de sim dan krijg je een gratis nieuwe met optie jezelfde nummer te behouden.

 

Hopelijk werkt één van deze?

Ps, toen je je sim kaart eruit haalde heb je je gsm volledig uit gezet? Dan mss blazen in de sim houder, ervkan wat stof in zijn, dan er terug in plaatsen, aanzetten?

 

Veel succes ermee, laat ons weten hoe het verloopt, dan kunnen we anderen met gelijkaardige problemen ook hhelpen.

 Veel succes!

0 pluimen
Jolien92
Gewaardeerd verkenner

Intussen probleem opgelost. Sim was beschadigd. In de winkel hebben ze een nieuwe simkaart geplaatst. Bedankt allen.

Case321
Veteraan verkenner

Hallo,

indien je een 2de gsm bij de hand hebt kan je je simkaart eens in die 2de steken. Dan weet je zeker of het aan de Sim ligt of aan je gsm. Indien deze ook geen kik geeft, Orange-shop. Indien wel, dan kan je beginnen zoeken wat er mis is met je Samsung.

Grtz

Yves

Jolien92
Gewaardeerd verkenner

In andere gsm deed sim ook niks. In de winkel hebben ze me een nieuwe sim kaart geplaatst. Bedankt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen