Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-06-23 00h05
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo iedereen
Op vrijdag 26 mei heb ik dankzij een speciale actie van Orange een Iphone 14 plus kunnen bestellen met abonnement. In mijn bevestigingsmail staat dat het toestel geleverd zou worden binnen 48 uur (2 werkdagen) door Ceva. Het toestel werd niet binnen de 2 werkdagen geleverd.
Dinsdag 30 mei heb ik naar de klantendienst gebeld en werd er mij verteld dat de levering een vertraging heeft van 5 werkdagen dus zou het toestel ten laatste komende maandag moeten aankomen. Alleen heb ik het gevoel dat maandag het toestel nog niet geleverd zou worden want ik heb nog steeds geen mail gehad dat het pakketje klaargemaakt wordt. Een familielid heeft een dag later dan mij een Iphone 14 besteld en is vorige maandag aangekomen terwijl ik nog steeds moet wachten.
Heeft iemand hier dit probleem zelf meegemaakt? Kan ook iemand mij vertellen hoe ik het best hiermee kan verder gaan als het toestel maandag niet geleverd wordt?
Alvast bedankt!
@Pr1nce ,
Oh wat vervelend!
Ik zou de post goed in de gaten houden. Heb je een track en trace code? Want ik heb gehoord dat sommige postbodes do vormen van gsm pakketjes kennen en die dan houden..... in het ergste geval dan wel.
Maar als Orange zelf zegt met vertraging, hou een dagboek bij, alle mails, en desnoods als je aan het einde van de maand geen toestel hebt, kun je zien wat je doet. Ik vind het zo erg voor u.
Hopen maar dat als de gestuurde gsm niet toekomt, ze een nieuwe opsturen! Kijk uit in je mails voor SPAM!
Ik ben al vaak opgelicht geweest door de Post van 1 specifieke gemeente.
Mvg
@Pr1nce goedemorgen,
niet fijn dit te lezen.
Maar je hebt wel feestdagen ertussen zitten wat ook een vertraging meebrengt.
Je zal toch moeten wachten want op online bestellingen
hebben wij ook géén zicht, we zijn ook maar klanten.
Zou toch de maandag afwachten je kan dezelfde dag nog een mailtje ontvangen denk ik.
Is hij er dan nog niet geef dan een berichtje via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes ermee.