annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Compatibiliteit Tp link mr6400 4g modem t.v.v. B525s

Topic gestart op: 22-06-23 15h46

Antwoorden: 3 antwoorden

jomme1000
Ervaren verkenner

Compatibiliteit Tp link mr6400 4g modem t.v.v. B525s

Sinds jaar en dag heb ik problemen met mijn Flybox@home verbinding. Regelmatig krijg ik dropouts die enkele seconden tot minuten lang kunnen aanslepen. Het verplaatsen van de modem(Huawei B525s brengt weinig oplossing) De LTE-signaalstreepjes staan altijd op 5(maximum)
Ik kan van iemand een Tp link mr6400 4g modem kopen in een laatste poging, voor dat ik van provider verander. Echter vroeg ik me af of de connectie gaat werken en als Orange dit toelaat?
Met de Orange sim in een oude smartphone had ik alvast geen succes.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
phil48
Leidende verkenner

Je bespaart geld door gewoon je mobiel abonnement te upgraden en te vervangen door een surf card extra die je dan in je Flybox steekt. Dat het werkt, kan ik weten - want ik heb het zo gedaan 🙂

Van go plus naar go intense kost me 10 euro meer, met de surf card extra = 13 euro, maar ik bespaar 20 euro (Flybox abo gestopt) en heb méér data (70 GB ipv 15 GB) op de Flybox. Maandelijkse winst = 7 euro.

Andere optie is de Go Extreme, dan betaal je iets meer dan nu, maar heb je inderdaad 300 GB.

Je hoeft die Surf extra card trouwens niet in de shop te halen, ze sturen die bij bestelling online ook gewoon op.

Aan u de keuze dus  😀

0 pluimen
jomme1000
Ervaren verkenner

Is de kwaliteit van de verbinding beter dan bij de Flybox? 
Gebruik je de Flybox nog, of een ander apparaat?

 

Ik heb een data-abonnement nodig voor gsm alsook een internet voor thuis (en op verplaatsing als het kan)

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

 

Je flybox sim card zal niet werken in een andere modem, @jomme1000 zie punt 5 onderaan hier Tips&tricks : Flybox HOME - Tribe (orange.be)

Alternatief: 

Wat je kunt doen is - als je al een mobiel abonnement hebt - is dit upgraden naar een Go Extreme dat 300 GB geeft.  Je gaat dan naar een winkel een Extra surf card halen voor je abonnement ( 3 EUR/maand)

Die extra surf card gaat zowel in je flybox als in een andere mifi modem

Je kunt die dan in die TP link steken en je Flybox abonnement opzeggen

Good luck en laat iets weten

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen