annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen levering van toestel na 48 uur

Topic gestart op: 04-06-23 00h05

Antwoorden: 3 antwoorden

Pr1nce
Aspirant verkenner

Geen levering van toestel na 48 uur

Hallo iedereen

Op vrijdag 26 mei heb ik dankzij een speciale actie van Orange een Iphone 14 plus kunnen bestellen met abonnement. In mijn bevestigingsmail staat dat het toestel geleverd zou worden binnen 48 uur (2 werkdagen) door Ceva. Het toestel werd niet binnen de 2 werkdagen geleverd.

Dinsdag 30 mei heb ik naar de klantendienst gebeld en werd er mij verteld dat de levering een vertraging heeft van 5 werkdagen dus zou het toestel ten laatste komende maandag moeten aankomen. Alleen heb ik het gevoel dat maandag het toestel nog niet geleverd zou worden want ik heb nog steeds geen mail gehad dat het pakketje klaargemaakt wordt. Een familielid heeft een dag later dan mij een Iphone 14 besteld en is vorige maandag aangekomen terwijl ik nog steeds moet wachten.

Heeft iemand hier dit probleem zelf meegemaakt? Kan ook iemand mij vertellen hoe ik het best hiermee kan verder gaan als het toestel maandag niet geleverd wordt?

Alvast bedankt! 

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Helen1
Ervaren genezer

@Pr1nce ,

Oh wat vervelend!

Ik zou de post goed in de gaten houden. Heb je een track en trace code? Want ik heb gehoord dat sommige postbodes do vormen van gsm pakketjes kennen en die dan houden..... in het ergste geval dan wel.

Maar als Orange zelf zegt met vertraging, hou een dagboek bij, alle mails, en desnoods als je aan het einde van de maand geen toestel hebt, kun je zien wat je doet. Ik vind het zo erg voor u. 

Hopen maar dat als de gestuurde gsm niet toekomt, ze een nieuwe opsturen! Kijk uit in je mails voor SPAM!

Ik ben al vaak opgelicht geweest door de Post van 1 specifieke gemeente.

Mvg

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De klantendienst kan daar ook niks aan doen, @Pr1nce 

Wachten is de enige optie

Good luck

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Pr1nce goedemorgen,

niet fijn dit te lezen.

Maar je hebt wel feestdagen ertussen zitten wat ook een vertraging meebrengt.

Je zal toch moeten wachten want op online bestellingen

hebben wij ook géén zicht, we zijn ook maar klanten.

Zou toch de maandag afwachten je kan dezelfde dag nog een mailtje ontvangen denk ik.

Is hij er dan nog niet geef dan een berichtje via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tag2023.jpg

 

Succes ermee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen