Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-08-24 03h07
Antwoorden: 5 antwoorden
Na het aanschaffen van "Best Destinations Plus Pass" (20€) is enkel 4G data mogelijk waar ik ben. Telefonie gesprekken zijn sinds 20 juli niet meer mogelijk. Ik krijg melding "niet aangemeld bij netwerk" 4G werkt altijd perfect! Ik moet dringend contact opnemen met de bank in België dus ik vraag dringend hulp aan orange!! Whatsapp nr om contact op te nemen zou welkom zijn aangezien ik data heb.
Dank u wel!
Groeten
Geoffrey
Hey! Vervelend! Je geeft aan dat 4G wel werkt, dus je lijkt correct verbonden te zijn met de lokale provider. Had je deze problemen ook eerder bij uitstapjes in de EU? Probeer één van de volgende zaken eens:
- Zet via de instellingen van je GSM de netwerkprovider op manueel, en dus niet automatisch. (bij iPhone: Instellingen - Mobiel Netwerk - Netwerkselectie - Automatisch uitvinden en wachten tot je een manuele selectie kan maken. Let op: vergeet dit niet terug om automatisch te zetten bij terugkomst in België.
- Vergeet niet dat als je belt het nummer in het geval van een Belgisch nummer zal moeten beginnen met +324**** of 00324****. Indien je rechtstreeks belt naar 04****, en dus zonder landcode, zal de lokale provider op haar eigen netwerk zoeken naar dit telefoonnummer.
Als bovenstaande geen oplossing biedt, neem dan contact op met Orange via Facebook Messenger of bel hen eventueel via een andere telefoon.
Hey @GeoffreyDW ,
Al eens getest of het lukt om te bellen via een ander netwerk? Zet je gsm op manueel netwerk zoeken en zo kun je eens met een ander netwerk proberen of je daar kunt bellen.
En mss klinkt het dom maar de GSM al eens herstart? Je weet nooit dat dit een oplossing biedt 🤐.
Je kan proberen hen een Messenger bericht te sturen op Facebook.
Daar antwoorden ze vrijwel meteen.
Bedankt,
Ik probeer het onmiddellijk.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 |