Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-12-23 09h46
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo, een vraagje. Wij hebben sinds gisterenavond geen wifi meer in huis. Naar de klantendienst gebeld. Technische uitleg waar ik niks van snap.
Enfin het kan tot 3 dagen duren eer ons probleem opgelost is, erg interessant met een thuiswerkende echtgenoot. De technieker gaf ons de raad om te verbinden met onze hotspot, welke we niet hebben. Als ik zeg dat we een oude modem hebben krijg ik als antwoord: oh. En dat was het.
Op mijn vraag om een nieuwe modem te komen installeren krijg ik als antwoord: zo werkt het niet mevrouw.
En dan komt mijn vraag: hoe geraak ik aan een nieuwe modem om situaties als deze te vermijden in de toekomst?
Dank u
Dus om dit topic af te sluiten, komt het erop neer dat ik enkele malen heb moeten terug bellen naar de klantendienst om een technieker aan de lijn te krijgen die me wou helpen. Bleek dat de eerste die ik aan de lijn had mij heel veel blaasjes wijs gemaakt heeft. Mijn modem was simpelweg kapot. Dat had hij toen al kunnen opmerken. Die hele bla bla over een hotspot blijkt ook zever, want dat kan alleen met een gsm. Ik ben een echte leek op dit gebied. Er is dus na 3 dagen wachten een nieuwe modem geplaatst terwijl het wat sneller had kunnen gebeuren.
Geen Wifi of geen Internet? Dat is niet hetzelfde!
Als er een technisch probleem is met het internet, zal een nieuwe modem geen oplossing bieden spijtig genoeg.
Je moet dan al zeker zijn dat het probleem aan je modem ligt. Vraag eens bij de buren of zij wel of geen internetverbinding hebben.
Ik heb soms ook dagen dat er geen verbinding is. Zeer vervelend maar de dag erna terug in orde. Misschien kan het al helpen om je modem uit te zetten en na 10 minuten terug aan.
Weet niet welke oude modem je hebt, @Keetie Compal of Siligence - maar niet van belang
Als je modem kapot is, je huurt die - zullen ze die vervangen dat je wifi terug werkt. Alleen is het niet zeker dat je het laatste model krijgt
Als je het laatste model wel wilt kost het €49 voor de omruiling + €59 voor de installatie. De nieuwe Livebox Cable - Tribe (orange.be)