Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-12-23 15h09
Antwoorden: 1 antwoord
Vandaag langs geweest in de shop in Hasselt. Ik was de enige klant voor 3 medewerkers. Alle tijd om geholpen te worden zou je denken, maar de medewerker die me hielp wou me precies zo snel mogelijk buiten en wilde helemaal niet luisteren naar mijn vraag. Deze medewerker werd ook opvallend snel agressief wannneer ik toch mijn vraag verder wilde uitleggen. Ik kan mis zijn, maar deed me denken aan iemand onder invloed.
Hoe omgaan met zulke situaties?
Ik zou dit zeker en vast doorkaarten naar de klantendienst of eventueel een klacht schrijven met daarin je bezorgdheid.
ik werk zelf in een winkel, en je hebt wel eens een slechte dag. Maar word niet goedgekeurd, dus ik zou als het bij mij gebeurd was dit zeker doorgeven
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
5 | |
3 | |
2 | |
2 |