Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-12-23 09h46
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo, een vraagje. Wij hebben sinds gisterenavond geen wifi meer in huis. Naar de klantendienst gebeld. Technische uitleg waar ik niks van snap.
Enfin het kan tot 3 dagen duren eer ons probleem opgelost is, erg interessant met een thuiswerkende echtgenoot. De technieker gaf ons de raad om te verbinden met onze hotspot, welke we niet hebben. Als ik zeg dat we een oude modem hebben krijg ik als antwoord: oh. En dat was het.
Op mijn vraag om een nieuwe modem te komen installeren krijg ik als antwoord: zo werkt het niet mevrouw.
En dan komt mijn vraag: hoe geraak ik aan een nieuwe modem om situaties als deze te vermijden in de toekomst?
Dank u
Wij hebben een compal en is in januari 2016 geïnstalleerd. Er is een probleem met de public id of zoiets. Er zou internet zijn, maar wij krijgen hem niet binnen.
Volgens die technieker zouden we met een hotspot dezelfde toekomstige problemen kunnen vermijden. Maar als ik ervoor moet betalen is wat gek ma ja.
We zullen wel zien.
Als er problemen mee zij zullen ze het gratis oplossen, @Keetie
Probleem lijkt me geen public IP ofte WAN IP krijgen
Laat je geen hotspot aanpraten -