Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-21 11h12
Antwoorden: 5 antwoorden
Modem en decoder al maar dan 3 maand teruggestuurd maar heb nog steeds mijn geld niet teruggekregen! Was te laat dus hebben ze me deze aangerekend, er was gezegd aan de telefoon dat ik mijn geld (260€) zou terugkrijgen zodra ik de apparaten terugsturen maar dit is dus reeds niet gebeurd en als ik naar de klantendienst bel zeggen ze me telkens iets anders... volgens de eene moet ik wachtenden geduld hebben, volgens de andere is het in behandeling en nog volgens iemand anders krijg in mijn geld dus niet terug!! Weet me even geen raad!!
Ik belde vandaag ook om internet en tv af te sluiten in mijn huidige woning aangezien ik deze zal verhuren en bij mijn partner intrek. Ze wisten mij enkel te zeggen op de toestellen kosteloos te retourneren via bpost en ik verzendbewijs moet vragen. Zij wisten mij niets te zeggen over een bedrag die ik zou terug krijgen? Blij dat ik dit lees, zal maar eens navraag doen..
Ugh @Shauni3 ,
Vul zeker ook het webformulier in voor je opzeg.
Toestellen kan je inderdaad kosteloos retourneren: 'Instructies' 🏤
Ter info: Je krijgt geen bedrag terug bij het retourneren van je toestellen.
In geval van schade of niet terugbrengen zijn deze kosten van toepassing in de volgende gevallen:
Tv-decoder | 200 € |
---|---|
Love Modem | 60 € |
Glasvezel Modem | 120 € |
Totem's groetjes,
Totem
Het zou beter zijn dat er een mogelijkheid komt om dit via een Orange Shop te kunnen regelen. Als ik het goed lees, dan zegt elke medewerker iets anders? Dat kan eigenlijk niet hé, dat een de klant zijn plan moet trekken.
Ik vroeg vandaag ook nog aan de telefoon als het niet gemakkelijker zou zijn om mijn toestellen gewoon in een winkel terug te brengen maar dit mag niet helaas..