annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gereserveerde GSM's (met abonnement) 1 dag op voorhand afhalen.

Topic gestart op: 09-06-22 14h04

Antwoorden: 6 antwoorden

Michael911
Aspirant verkenner

Gereserveerde GSM's (met abonnement) 1 dag op voorhand afhalen.

OPGELOST

hallo vorige week donderdag heb ik GSM'S gereserveerd in het Orange center te Kuurne maar toen zei de bediende mij dat ik een week te vroeg was omdat ik nog net geen 3 maanden klant ben en morgen vrijdag 10/06/2022 mocht ik de gereserveerde GSM'S ophalen omdat ik dan 3 maanden klant ben, maar zou dat kwaad kunnen dat ik vandaag er al zou achter gaan achter die 2 gereserveerde GSM'S? 🙂

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Niet naar de winkel gaan, je zal van een kale reis terug keren 😉
Als ze zeggen vanaf 10/06/22 dan is het omdat het systeem het niet eerder toe laat. Als ze het niet in het systeem kunnen steken gaan ze ook geen gsm's meegeven.
Op zaterdag zijn de winkels ook open dacht ik, anders dan langsgaan als het morgen niet past...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Pletse
Gewaardeerde genezer

Niet naar de winkel gaan, je zal van een kale reis terug keren 😉
Als ze zeggen vanaf 10/06/22 dan is het omdat het systeem het niet eerder toe laat. Als ze het niet in het systeem kunnen steken gaan ze ook geen gsm's meegeven.
Op zaterdag zijn de winkels ook open dacht ik, anders dan langsgaan als het morgen niet past...

0 pluimen
Michael911
Aspirant verkenner

blijkbaar blokkeerde het systeem niet van er vroeg bij zijn maar onze(ik en mijn vriendin) stomme bewindvoerder heeft er een stokje voor gestoken dat wij dat niet kunnen bewindvoerders hebben te veel macht gekregen van de overheid naar ons gedacht(ik en mijn vriendin), ze moeten gewoon goedkeuring hebben van onze bewindvoerder Orange wat bij Proximus niet het geval was, ik vind dat de overheid eens best zou kijken wie echt een bewindvoerder nodig heeft en wie niet want wij hebben in ieder geval geen schulden😏  maar alvast bedankt om snel te antwoorden op mijn forum bericht🙂

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Michael911  goedemiddag, proberen waard hé.

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt het altijd proberen @Michael911 .  Maar komt het op 1 dag ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen