Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-06-22 14h04
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo vorige week donderdag heb ik GSM'S gereserveerd in het Orange center te Kuurne maar toen zei de bediende mij dat ik een week te vroeg was omdat ik nog net geen 3 maanden klant ben en morgen vrijdag 10/06/2022 mocht ik de gereserveerde GSM'S ophalen omdat ik dan 3 maanden klant ben, maar zou dat kwaad kunnen dat ik vandaag er al zou achter gaan achter die 2 gereserveerde GSM'S? 🙂
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Niet naar de winkel gaan, je zal van een kale reis terug keren 😉
Als ze zeggen vanaf 10/06/22 dan is het omdat het systeem het niet eerder toe laat. Als ze het niet in het systeem kunnen steken gaan ze ook geen gsm's meegeven.
Op zaterdag zijn de winkels ook open dacht ik, anders dan langsgaan als het morgen niet past...
Niet naar de winkel gaan, je zal van een kale reis terug keren 😉
Als ze zeggen vanaf 10/06/22 dan is het omdat het systeem het niet eerder toe laat. Als ze het niet in het systeem kunnen steken gaan ze ook geen gsm's meegeven.
Op zaterdag zijn de winkels ook open dacht ik, anders dan langsgaan als het morgen niet past...
blijkbaar blokkeerde het systeem niet van er vroeg bij zijn maar onze(ik en mijn vriendin) stomme bewindvoerder heeft er een stokje voor gestoken dat wij dat niet kunnen bewindvoerders hebben te veel macht gekregen van de overheid naar ons gedacht(ik en mijn vriendin), ze moeten gewoon goedkeuring hebben van onze bewindvoerder Orange wat bij Proximus niet het geval was, ik vind dat de overheid eens best zou kijken wie echt een bewindvoerder nodig heeft en wie niet want wij hebben in ieder geval geen schulden😏 maar alvast bedankt om snel te antwoorden op mijn forum bericht🙂
@Michael911 goedemiddag, proberen waard hé.
Succes.
Je kunt het altijd proberen @Michael911 . Maar komt het op 1 dag ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |