Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Google Nest Mini en Google Nest Hub

Maar dat wil niet zeggen dat een koala klant de nest niet meer kan verkrijgen toch? 

Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

@Shane 

Je kan met je Koala abonnement de Google nest verkrijgen aan 9€, maar wel met een verbintenis van 12 maanden! Je kan je abonnement zonder kost pas na een jaar opzeggen!! Als je dit eerder doet, betaal je gewoon de restwaarde van het toestel.

Highlighted
Aspirant genezer

Love pakket hebben vergeet het maar, heb zelf een love pakket met 2 gsm-nummers maar kom niet in aanmerking. Reden zegt men wordt toegekend indien je Koala wordt maar gezien ik reeds een dolfijn smartphone heb gaat het niet en het argument van dat ik een love pakket trio (met 2 gsmnrs) telt niet of ik moet mijn tweede nr. die nu kolibrie is omzetten naar koala. Stel ik mij de vraag waarom dan een love pakket onder de voorwaarden staat als in eerste instantie de gsmnrs tellen die omgezet worden naar Koala  ? Dus nu lig ik voor 2 jaar vast met 1 smartphone maar is er van mijn kant ook geen enkele verplichting omtrent het love pakket niet echt een slimme strategie. Mij niet gelaten had ook graag de voordeelprijs van 9 euro gehad en ja dan is men tegelijkertijd ook zeker van 1 blijvende klant met een love pakket van 1 jaar zeker. Niet dat ik plannen heb om bij de concurrentie te gaan maar maak dan een minder verwarrende info hieromtrent. Daarom heb ik even deze bedenking gezet.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Movieman  Dat is toch wel teleurstellend te horen. Had ook in de voorwaarden gelezen love trio pack te hebben en nu ineens dit verhaal. Zou toch eens de klantendienst bellen of naar een shop het is maar net waar u de info vandaan heeft. Moest dat van dr klantendienst kopen zou ik zeker eens naar een shop gaan want op de klantendienst zitten geen verkopers. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Aspirant genezer

Komt zowel van de verkoopdienst op de 0800 als van de facturatiedienst. Zelf geraak ik niet meer in een Orange shop heb de wagen moeten wegdoen om medische redenen. Zal nog eens informeren bij iemand anders van de klantendienst anders bestel ik die gewoon in een andere webshop zonder enige verbintenis.

Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

kleine update:

Als je de Google nest online besteld voor 9€ betaal je eigenlijk 16€, want Orange rekent verzendkosten van 7€ aan!!!

Highlighted
Aspirant genezer

@Anonymous heb hem gekocht met de black Friday deals van bol.com (geen verzendkosten geen verplichtingen). Wilde gewoon weten waarom en duidelijkheid omtrent de Love pakkets ivm de promo. De Google Assistent op mijn smartphone gebruik ik al langer en die doet juist hetzelfde als de Google Nest mini of hub. 

Highlighted
Aspirant verkenner

Dus je kan geen gebruik maken van de voordeeltarieven als je al een smartphone van Orange hebt en een arend abonnement verbruikt. Toch?

Maw... dan is het de volledige aanschafwaarde

Kan zulke Hub of nest trouwens je digitale module aansturen voor je verwarming?

Highlighted
Aspirant genezer

@Manu8reyes je kan hiermee je verwarming aansturen indien je beschikt over vb. Nest Thermostaat zie link met mogelijkheden https://store.google.com/be/category/connected_home. Zolang het maar gaat om apparatuur de zogenaamde slimme toestellen maar dat wordt dan ook vermeld of je die kan gebruiken met Google Nest mini/hub . Als je smartphone nog wordt afbetaald via abonnement kun je op dat nummer geen nemen aan gunst voorwaarden. Raad dan aan op de koopjes te wachten of eens te kijken op 2hands.be. 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Weet er iemand of de versies van de Mini en de Hub in antraciet ook verkrijgbaar is bij Orange via het abonnement?

(zie foto)

hqdefault.jpg

Leden met de meeste pluimen