Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Google Nest Mini en Google Nest Hub

Ik heb de nest hub beneden staan, die werkt geweldig en ik bedien er mijn lampen mee via spraaktechnologie. Jammer dat ik die nest mini niet kan bijkrijgen voor 9 euro omdat je maar 1 product per abonnement kan nemen, helaas maar begrijpelijk.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Alper9000  u mag bij uw abonnement 2 joint offers nemen. Dat wil het volgende zeggen , u heeft een love pakket dus u kan 2 nummers nemen met daaraan gekoppeld een smartphone. U kan dus ook 1 nest hub nemen en een nest mini ( wordt gekoppeld aan een fictief nummer bij Orange ) . Op deze manier gaat dat wel . U kan dat kiezen , als u zegt ik heb al twee smartphone's met een abonnement gaat het niet.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Weet er iemand of de versies van de Mini en de Hub in antraciet ook verkrijgbaar is bij Orange via het abonnement?

(zie foto)

hqdefault.jpg

Ugh @JB,

Bij Orange is enkel de witte versie beschikbaar.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb de nest hub beneden staan, die werkt geweldig en ik bedien er mijn lampen mee via spraaktechnologie. Jammer dat ik die nest mini niet kan bijkrijgen voor 9 euro omdat je maar 1 product per abonnement kan nemen, helaas maar begrijpelijk.

Ugh @Alper9000 en @patrick2,

Voor alle duidelijkheid, hier zijn de regels :
Je mag een Google Nest mini of een Google Nest Hub koppelen aan een telefoonnummer.

Als je al een smartphone hebt gekoppeld aan een van je nummers hebt, zal het niet mogelijk zijn om een Google Nest mini of een Google Nest Hub toe te voegen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Highlighted
Ervaren verkenner

Hey, ja dat is exact wat ik zeg. Jammer wel voor die 9 euro. 😅

Highlighted
Aspirant verkenner

Bedankt

Highlighted
Gewaardeerd verkenner