annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis toestel bij Love duo abonnement?

Topic gestart op: 24-11-20 20h40

Antwoorden: 2 antwoorden

Laslo
Rekruut scout

Gratis toestel bij Love duo abonnement?

Ik heb sinds enkele maanden een love duo abonnement afgesloten.
Nu had ik graag een nieuwe gsm aangekocht en vroeg mij af of ik door het abonnement ook korting zou kunnen krijgen.

 

Iemand een idee hierover? 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Laslo  en @Marievi  voor de duidelijkheid :

Als je nu een abonnement neemt met een gsm erbij dat kan je krijgt dan ook gewoon je korting. Let wel op dat als je nu een oud abonnement hebt met een toestel dat je dus deze niet meer krijgt. 

Voorbeeld : Je heb nu een Koala smartphone dan zal je dus naar een Go ..... met smartphone gaan. Dat kan dus zijn een Go light een Go plus een Go intense of een Go unlimited.

Daarbij ook rekening houden dat sommige toestellen gebonden zijn aan een smart data optie en als je die erbij neemt betaal je dat extra per maand. De smart data optie bepaald dan je korting op je toestel. Er zijn ook toestellen waarbij geen smart data optie bij is en daar krijg je dan de korting op die gegeven is. 

De smart data optie bepaald namelijk hoe hoog je korting is op dat gekozen toestel. 

 

patrick2_0-1606263403405.png

 

patrick2_1-1606263436668.png

Zoals je ziet heb ik twee voorbeelden erbij gezet , zijn willekeurige toestellen. Maar dan zie je een verschil dat het ene toestel met smart data optie is en het andere toestel niet. Hoe meer data er in de smart data zit des te hoger je korting. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Marievi
Aspirant verkenner

Normaal wel hoor, ik wilde dit ook doen met het abonnement dat ik om dat moment al 3 jaar had. Dat was geen enkel probleem in de winkel. Je hoeft dus niet persé een nieuw abonnement aan te gaan volgens mij. 

Leden met de meeste pluimen