Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-07-20 15h03
Antwoorden: 7 antwoorden
Op de gsm van mijn vrouw kwam volgende tekst : u hebt nog een paar dagen om te herladen anders zal alles geblokkeerd worden .
Maar ze heeft de maand ervoor voor 15€ bijgezet . Wat moet ik nu doen ?
Groetjes
VGE
@Beed1942 ik denk dat er een foutieve boodschap verzonden is en dat je het kan negeren. Zou wel voor de zekerheid de klantendienst bellen of een bericht doen via Messenger met deze uitleg. Zij kunnen dan bevestigen of het om een fout gaat of niet. Ik zou het op die manier toch zien te doen dan heb je zekerheid ik moet het nu raden en dat geeft geen zekerheid.
Inderdaad. Zou ik ook denken!
Bedankt Patrick2 heb het tel nummer opgezocht ( 5000 ) en heb eens gebeld ze denken ook dat het een vergissing is .
Groetjes
Beed
Hou het toch maar goed in het oog dat je, in geval van, tijdig kunt ingrijpen.
Ik zou in uw situatie (dus telefonisch bevestigd dat het waarschijnlijk een fout is) dit in een kort bericht doorsturen via messenger naar het webcare team. Zo heb je een geschreven referte achter de hand voor moest het toch fout gaan.