Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Gsm garantie

Ik heb een iPhone met abbelement maar het zit zo ik ben men garantie bewijs kwijt van de gsm kan ik deze ergens opvragen ?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Highlighted
Aspirant genezer

Re: Gsm garantie

@Pietersteen lees mijn antwoord in uw vorige vraag gezien deze identiek aan je vorige.

https://economie.fgov.be/nl/themas/consumentenbescherming/garantie/veelgestelde-vragen-over-de

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Via Orange heb ik de gsm verkocht

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Pietersteen 

Mag ik u erop wijzen dat je dit gepost hebt in de rubriek voor e-sport?

Even vragen aan een moderator zoals @AlexandraW of @NelsonM of ze dit even kunnen verhuizen naar de juiste rubriek.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Community Manager
Community Manager

@Pietersteen  schreef:

Ik heb een iPhone met abbelement maar het zit zo ik ben men garantie bewijs kwijt van de gsm kan ik deze ergens opvragen ?

Hallo,
Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek ! Aarzel zeker niet om dit eens te checken om te zien wat de andere tribers hebben voorgesteld.
Ik zal ook deze thread blokkeren zodat alles gecentraliseerd wordt in het gespaste gesprek.
Nelson

Leden met de meeste pluimen