annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Groene waas mate 20 pro

Topic gestart op: 01-11-19 17h06

Antwoorden: 2 antwoorden

Maditude
Aspirant verkenner

Groene waas mate 20 pro

Beste

Ik heb de mate 20 pro sinds een jaar in mijn bezit. Zeer goed toestel maar sinds enkele dagen zit ik met een groene waas aan de linkerkant van het scherm. Heb op internet wat opzoekwerk gedaan en blijkt dat veel mensen daar last van hebben voornamelijk deze met een LG-scherm. Ik zit ook met zo'n scherm. Recentelijk zijn ze overgeschakeld naar Samsungschermen en deze blijken deze problemen niet te hebben. Mijn vraag is nu of ik mijn toestel kan inruilen of wordt deze hersteld? Ik zit nog steeds in de garantieperiode. In bijlage vind je een foto van het probleem. 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste

Ik heb de mate 20 pro sinds een jaar in mijn bezit. Zeer goed toestel maar sinds enkele dagen zit ik met een groene waas aan de linkerkant van het scherm. Heb op internet wat opzoekwerk gedaan en blijkt dat veel mensen daar last van hebben voornamelijk deze met een LG-scherm. Ik zit ook met zo'n scherm. Recentelijk zijn ze overgeschakeld naar Samsungschermen en deze blijken deze problemen niet te hebben. Mijn vraag is nu of ik mijn toestel kan inruilen of wordt deze hersteld? Ik zit nog steeds in de garantieperiode. In bijlage vind je een foto van het probleem. 

Ugh @Maditude,

Als je nog geen oplossing hebt gevonden kan je altijd naar een van onze Orange-shops gaan. Ze kunnen je toestel altijd naar een gecertificeerde herstellingscenter sturen.

Ze kunnen hierna vaststellen of het onder de garantie komt of niet.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Maditude  voor dit soort zaken kan u beter contact opnemen rechtstreeks met Huawei zelf. Hier heeft Orange ook geen invloed op en een ander toestel krijgen gaat vrees ik ook niet gebeuren. Als u naar een shop gaat gaan deze ook zeggen met Huawei contact op te nemen. Of de herstelling hiervan gratis is betwijfel ik maar misschien erkennen ze het probleem natuurlijk .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen