annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm gespreid betalen zonder abonnement

Topic gestart op: 21-12-19 14h28

Antwoorden: 7 antwoorden

Msah5150
Gewaardeerd verkenner

Gsm gespreid betalen zonder abonnement

OPGELOST

Hallo,

 

Kan ik een gsm gespreid betalen zonder een abonnenment te nemen?

 

Alvast bedankt

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
7 ANTWOORDEN 7
Nickvanh
Aspirant verkenner

Normaal wel enkel oppassen voor bijkomemde kredietkaart , kan verleidelijk zijn maar ook zeer bedriegelijk

Loo fiches van 3 tot 5 maand zeker bij de hand hebben

patrick2
Wijze
Wijze

@Msah5150  een gsm op afbetaling zonder abonnement gaat niet zoals al eerder gezegd is. In een mediashop zal het ook moeilijk gaan. Tegenwoordig is dat niet meer om iets op afbetaling te kopen. Wat u wel kan doen is naar vandenborre gaan . Deze hebben speciale kredietkaarten enkel voor hun bedoeld en als u dan een aankoop doet daar , dus een gsm , wasmachien , droogkast enzovoort dan kan u dat gespreid terug betalen. Misschien is dat een optie ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Bij Carrefour kan je dat ook, gelinkt aan een kredietkaart. Maar niet aan te raden. Is duur. Gsm op krediet kopen zou ik niet doen!!! 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Bij Carrefour kan je dat ook, gelinkt aan een kredietkaart. Maar niet aan te raden. Is duur. Gsm op krediet kopen zou ik niet doen!!! 


Voor een gewone gsm zou ik dat ook niet doen, maar vergeet niet dat er tegenwoordig smartphones zijn waarvoor men € 1.500 moet neertellen .. Dat heeft niet iedereen zomaar in zijn schuif liggen ...

Ikzelf zal nooit van mijn leven zulke bedragen uitgeven voor een telefoon, maar er zijn anderen, die dat wel (willen) doen, ook al hebben ze de middelen niet meteen bij de hand ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen