annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm kopen met abonnement op andere naam

Topic gestart op: 12-09-21 23h45

Antwoorden: 3 antwoorden

lunavr
Aspirant verkenner

Gsm kopen met abonnement op andere naam

OPGELOST

Hey, ik ben van plan om een nieuwe telefoon te kopen, toestel met behoudt van mijn abonnement (normaal heb ik dan ook de korting).

Ik heb al een aantal jaar het go-unlimited abonnement, dus ik kom in aanmerking om het toestel te kopen met korting. Maar aangezien het abonnement niet op mijn naam staat, kan ik dan nog altijd de telefoon kopen en dan dit abonnement behouden? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@lunavr  

Als de persoon in kwestie mee gaat naar de shop om dit in orde te maken. Ook kan de persoon in kwestie het online voor jou regelen geen probleem. 

Het gaat er dus om dat de betaler in dit geval voor jou alles regelt en zijn of haar indentiteitskaart nummer ingeeft bij Orange. Zolang dit gebeurd kan jij alles behouden wat je hebt. Moest er geen betaler zijn dus de persoon kan of wil niks regelen dat zal het dus niet door kunnen gaan want jij kan dat niet in zijn of haar naam regelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@lunavr  

Als de persoon in kwestie mee gaat naar de shop om dit in orde te maken. Ook kan de persoon in kwestie het online voor jou regelen geen probleem. 

Het gaat er dus om dat de betaler in dit geval voor jou alles regelt en zijn of haar indentiteitskaart nummer ingeeft bij Orange. Zolang dit gebeurd kan jij alles behouden wat je hebt. Moest er geen betaler zijn dus de persoon kan of wil niks regelen dat zal het dus niet door kunnen gaan want jij kan dat niet in zijn of haar naam regelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
lunavr
Aspirant verkenner

Bedankt voor je antwoord!! 
en als ik bijvoorbeeld met zijn/haar identiteitskaart naar een orange shop ga, zou dit dan gaan? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@lunavr  

Nee de rechts persoon moet fysiek aanwezig zijn die moeten ze zien en spreken en een handtekening zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen