annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm kopen met data

Topic gestart op: 13-05-20 17h10

Antwoorden: 26 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Gsm kopen met data

Ik ben van plan om een nieuwe smartphone te kopen in een orange winkel. Heb uitgerekend dat het het goedkoopste uitkomt als ik data van €10 neem. Ik heb al een love trio abonnememt. Betaal ik er dan gewoon €10 extra bij of moet ik €9 meer betalen (met love trio betaal ik €21 in plaats van €30). En kan ik oude gsm's binnenbrengen?

Labels (1)
0 pluimen
26 ANTWOORDEN 26
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Elketje81  schreef:

@Cdt24801 bedankt!!


Graag gedaan 😊

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  😄

Bethesda
Ervaren verkenner

Wel slim gezien van Orange ivm smart data.

Als je het dadelijk betaald is het duurder dan wanneer je het doet via  Smart Data, is in feite een vorm van afbetaling. Normaal gezien zou het omgekeerd moeten zijn.

Na 2 jaar kan  je de Smart Data behouden om een nieuwe phone te kopen, opnieuw aan een goedkoper tarief. Zo blijf je klant bij Orange op een lange termijn

0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Bethesda ben al jaren bij orange en koop al jaren zo mijn gsm. Alleen dat het nu veranderd is met die data

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Bedoel je de "Smart Data"? Dat is de optie waarmee je elke maand extra betaalt voor de aankoop van de foon maar je krijgt er wel extra data voor.

Jij kiest voor de Smart Data 1GB. Dat betekent dat je iedere maand € 10 betaalt die eigenlijk een afbetaling op uw foon zijn, maar je hebt daarvoor ook 1 GB data per maand extra, bovenop de 15 GB die uw GO Intense bevatten.

Zolang je die optie hebt (in feite dus twee jaar) heb je iedere maand 16 GB data ter beschikking om te surfen via 4G in plaats van 15 GB die uw abo bevatten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen