annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm kopen met data

Topic gestart op: 13-05-20 17h10

Antwoorden: 26 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Gsm kopen met data

Ik ben van plan om een nieuwe smartphone te kopen in een orange winkel. Heb uitgerekend dat het het goedkoopste uitkomt als ik data van €10 neem. Ik heb al een love trio abonnememt. Betaal ik er dan gewoon €10 extra bij of moet ik €9 meer betalen (met love trio betaal ik €21 in plaats van €30). En kan ik oude gsm's binnenbrengen?

Labels (1)
0 pluimen
26 ANTWOORDEN 26
TomB
Orange-werknemer

Beste @Elketje81  ,

Die zijn exact hetzelfde als de gewone P30Lite aangezien alle afmetingen/buttons/camera plaatsen hetzelfde zijn. 

Idem voor de nieuwe Iphone SE 2020 en Iphone 8 hoesjes/schermen.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@TomB had zo al een vermoeden... Zal morgen eens in de winkel kijken want online vind ik niks

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Je wenst dus een foon aan te kopen met de optie "Smart Data 1GB" dewelke € 10 per maand kost.

Dat staat los van de prijs van uw abonnement en heeft enkel invloed op de aankoopprijs van uw toestel.

Wanneer u deze optie neemt zal u dus inderdaad gewoon € 10 per maand extra betalen, bovenop uw abonnement, dat een GO Intense is leid ik af uit uw tekst. Dat kost u omwille van uw Love € 21 ipv € 30 zoals u terecht opmerkt.

Uw totale kost gedurende twee jaar is dus € 10 + € 21 = €31 per maand voor uw nieuwe foon. Plus natuurlijk de gereduceerde som die u alsnog bij de aankoop dient te betalen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801 dank je wel!!! Dan ga ikmorgen als ikvzn de kine kom eens kijken of de gsm in de winkel binnen is. En als er natuurlijk niet te veel volk staat.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Ach, ik zie dat ik nog iets vergeten ben: je kan vanzelfsprekend oude foons binnenbrengen. De restwaarde ervan, die dagelijks wordt bepaald, wordt dan afgetrokken van de prijs van uw nieuwe foon. of je koopt er andere dingen mee in de shop, zoals je wil. Let op, je krijgt nooit cash terug, enkel aankoopbons voor in de shop.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen