annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm met abonement besteld

Topic gestart op: 12-11-19 13h48

Antwoorden: 14 antwoorden

kelly34
Gewaardeerd verkenner

Gsm met abonement besteld

Hallo ik heb een gsm met abonement besteld zaterdag maar ik heb een herlaadkaart maar men nummer neem ik wel mee voor de abonement dat ik genomen heb. Krijg ik mijn simkaart en men telefoon samen 

mvg

kelly

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@kelly34  ik ben niet helemaal zeker omdat ik nog nooit via Orange online iets besteld heb. Maar denk wel dat er een track en trace nummer komt waar u op kan kijken hoe ver uw pakket is. Dat de betselling klaar gemaakt wordt ja dat kan zijn de simkaart en of de gsm natuurlijk. Ik verwacht wel dat u deze week de bestelling gaat krijgen dus dan ziet u direct of het de twee samen is of appart.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@kelly34  en @patrick2 

Als je een prepaid abo omzet in een postpaid abo met behoud van nummer bij dezelfde provider, heb je dan een nieuwe sim nodig?

Vermits ik het nog niet gedaan heb weet ik het niet, maar het lijkt mij overbodig ... Gewoon een aanpassing in uw profiel lijkt mij voldoende.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  eerlijkheids halve dacht ik van wel. Een simkaart heeft namelijk een uniek nummer die belangrijk is . Maar dat unieke nummer staat ook bekend of het een prepaid of en postpaid is. Maar goed ik kan ook mis zijn hoor dat ze tegenwoordig gewoon op afstand alles kunnen aanpassen en er dus geen nieuwe simkaart meer komt. In mijn tijd dat ik het nog allemaal deed was dat wel zo.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
kelly34
Gewaardeerd verkenner

Ik heb herlaadkaart van Proximus dus ja ik zal een nieuwe simkaart nodig hebben met behoud van nummer 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@kelly34  schreef:

Ik heb herlaadkaart van Proximus dus ja ik zal een nieuwe simkaart nodig hebben met behoud van nummer 


OK, in dat geval klopt mijn premisse "bij dezelfde provider" niet, dan maakt het niet uit wat je had, je krijgt sowieso een nieuwe sim in die situatie Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen