annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm met abonnement kopen

Topic gestart op: 11-04-20 20h23

Antwoorden: 46 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Gsm met abonnement kopen

Ik zou weer een gsm willen aankopen met een orange abonnement maar nu dat volledig veranderd is begrijp ik er niet meer van.

Vond het vroeger veel eenvoudiger toen je gewoon koale, dolfijn, panter, ... moest intikken. Zou een intenst abonneme t nemen.

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  eigenlijk is het niet zo moeilijk en is het zelfs simpeler.

Moest je een gsm met abonnement nemen dan heb je een abonnement met smart data. De smart data die bepaald jou korting op het toestel. Hoe meer data er in jou smart data zit des te hoger je korting is en hoe lager je data in je smart data is des lager je korting is.  Daarbij komt dan nog je abonnement kost bij in de maand. Samen opgeteld =  Smart Data + je abonnement = totaal kosten van je abonnement.

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 eum voor mij is het nog steeds chinees. Waarom moet je nog data bijkopen als je tevreden bent met hetgeen je hebt bij je abonnement. Heb nu 15 GB met het intense abonnement...

patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  dat is wat Orange erbij gezet heeft en dat is dat geen wat je korting op je toestel bepaald. Waarom weet ik niet ik ben geen medewerker hier bij Orange enkel op de Tribe help ik de mensen. 

Nu moest je een Go Intense hebben met 15 GB data kan je eventueel de Smart Data nemen met 500 MB dan heb je wel de minste korting op je toestel. 

Als ik even simpel nadenk zal Orange het concept hebben bedacht om in te spelen op meer data op je abonnement. Zo kan je dan de Go plus nemen met een toestel aan € 9 en heb je 2 GB extra data dus heb je toch een totaal van 7 GB. Moest jij het op die manier doen maar dan met je Go Intense heb je wel 17 GB aan data in je pot zitten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 vond hun vorige manier toch een pak beter en eenvoudiger...

Leden met de meeste pluimen