annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm met abonnement kopen

Topic gestart op: 11-04-20 20h23

Antwoorden: 46 antwoorden

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Gsm met abonnement kopen

Ik zou weer een gsm willen aankopen met een orange abonnement maar nu dat volledig veranderd is begrijp ik er niet meer van.

Vond het vroeger veel eenvoudiger toen je gewoon koale, dolfijn, panter, ... moest intikken. Zou een intenst abonneme t nemen.

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  weet je zo een goedkopere samsung A70 is er voor weinig geld. Mijn collega heeft deze nu ook gekocht en is er zeer content van. Helder scherm , lange batterij duur , en doet alles wat er op een gsm van 1000 euro ook kan. Maar het is als tip natuurlijk want je kan tegenwoordig al voor weinig een goede gsm kopen. En als je budget het toelaat voor 300 euro heb je al iets leuks en goeds en heb je die Smart data ook niet nodig en heb je enkel je abonnement.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 ga zeker eens kijken. En heb horen zeggen dat je op huawei verschillende apps niet meer kan installeren...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  houd er rekening mee dat het pas vanaf de nieuw uitgebrachte modellen zijn. Dus mijn partner heeft de P30 versie en die heeft dus nog wel Android en Google , de P30 Pro heeft dat ook nog. Alles wat erna nieuw komt heeft dat niet , denk aan de Mate 40 versie's en P 40 versie's. Alles wat onder die P 30 komt heeft ook gewoon ondersteuning van Google en updates..

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Patrick2 ah ok dat is goed om weten want wou me 1 van die p30 reeks te kopen. Heb hiervoor al nokia, samsung en nu lg gehad

patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  hier hebben we er dus eentje en werkt goed, is handzaam en lange batterijduur voor het geen wat mijn partner doet. Zou een goede keus zijn al zeg ik het zelf. Heb zelf alles van Apple maar moest die er niet zijn zou ik die kiezen hoor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen