Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-04-20 20h23
Antwoorden: 46 antwoorden
Ik zou weer een gsm willen aankopen met een orange abonnement maar nu dat volledig veranderd is begrijp ik er niet meer van.
Vond het vroeger veel eenvoudiger toen je gewoon koale, dolfijn, panter, ... moest intikken. Zou een intenst abonneme t nemen.
@Cdt24801 schreef:
Het is toch wel ongelofelijk hé ...
Ik zit hier een heel epistel te schrijven, verduidelijkt met afbeeldingen, en intussen zijn er 7 (ja, zeven) posts bijgekomen waar een groot deel van wat ik hier net heb neergepoot ook al staat ....
Ik weet het, ik kan niet echt typen, het is met 2 (soms 3 of 4) vingers tegelijkertijd ... En dan die afbeeldingen, tekst corrigeren, bijschaven, en dan tenslotte heel het boeltje herlezen alvorens op "post" te klikken ... Ja, Things Take Time .... 😇
Trek het je niet aan ik typ iets sneller ook met fouten en corrigeren erbij Stefaan maar jij hebt een heel groot voordeel...Waar wij 7 posten voor nodig hebben doe jij in 1 post 😛
Voorbeeld voor de P30 Lite New Edition:
Daar moet ge dan natuurlijk nog uw abo bijtellen, niet vergeten hé !!
@cdt24802 bedankt!!! Ga dus data vzn €5 nemen!!!
@Cdt24801 bedankt, begrijp nu dat ij best het goedkoopste data neem en dzn mijn gsm het goedkoopste uitkomt. En ja weet dat ik dan bovenop mijn abonnement dan maandelijks de data nog moet bijbetalen en bij aankoop van een gsm nog dat eenmalig bedrag. En op mijn gsm typ ik ook niet zo snel, typ daar maar met 1 vinger en als ik aan de pc zit typ ik maar met 5 vingers op het klavier (want andere hand is lam)
@patrick2 goed om weten, maar geef nooit heel veel geld uit aan een gsm, want laat die al eens gemakkelijk vallen (en heb een beschermglas en flipcase)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |