Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-07-21 12h26
Antwoorden: 5 antwoorden
ik ben natuurlijk zo slim geweest om mijn pincode te vergeten en 3 maal fout in te duwen. nu vraagt hij pukcode maar vind het kaartje niet meer waar de puk code opstaat. en als kers op de taart sla ik al mijn login gegevens opin mijn notes op mijn telefoon waar ik dus bij gevolg niet aan mijn login gegevens kan voor mijn klanten zone.
Er staat dat ik mijn puk kan op vragen in klantenzone maar raak ik dus niet in en orange is alleen op deze manier of via telefoon te bereiken wat dus ook niet gaat op deze moment.
Wie kan mijn uit de nood helpen?
@dewachterdoroth goedemiddag,
je kan ook via FB- Messenger een bericht doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
De sim pincode is toch niet dezelfde als die van je telefoon? Dan moet je toch nog altijd aan de notities kunnen?
Anders eens de sim uit de telefoon halen en dan nog eens proberen om aan de notities te geraken.
@luukske schreef:
De sim pincode is toch niet dezelfde als die van je telefoon? Dan moet je toch nog altijd aan de notities kunnen?
Anders eens de sim uit de telefoon halen en dan nog eens proberen om aan de notities te geraken.
Slim gezien. Dat zou idd moeten werken.
Je kan altijd proberen met iemand anders zijn nummer bellen naar dit nummer :
In het buitenland Of met een ander nummer