Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-07-21 22h52
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vandaag de Galaxy A52 aangekocht. Deze start telkens opnieuw op. Telefoon valt uit en start opnieuw op. Uiteindelijk teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar probleem blijft hetzelfde. Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg, of breng ik deze best terug binnen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Stephanie88 goedemorgen, niet fijn dit te lezen,
daar kan je best mee terug naar de winkel gaan hoor.
Als je hem online gekocht hebt kan je dat niet doen.
Dan kan je best een bericht doen via FB Messenger:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
@Stephanie88 Klopt ik zou terug gaan naar de winkel , is duidelijk een hardware fout , geen zorgen dit is inderdaad onder garantie .
Groeten,
bigM
Met je toestel is waarschijnlijk iets mis. Dat valt onder garantie. Ofwel breng je deze binnen, waar je het toestel gekocht hebt. Of je vraagt een herstelling aan bij Samsung zelf.
@Stephanie88 goedemorgen, niet fijn dit te lezen,
daar kan je best mee terug naar de winkel gaan hoor.
Als je hem online gekocht hebt kan je dat niet doen.
Dan kan je best een bericht doen via FB Messenger:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium