annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HELP! sim geblokeerd en puk code kwijt en login gegevens klantenzone kwijt!

Topic gestart op: 11-07-21 12h26

Antwoorden: 5 antwoorden

dewachterdoroth
Rekruut scout

HELP! sim geblokeerd en puk code kwijt en login gegevens klantenzone kwijt!

ik ben natuurlijk zo slim geweest om mijn pincode te vergeten en 3 maal fout in te duwen. nu vraagt hij pukcode maar vind het kaartje niet meer waar de puk code opstaat. en als kers op de taart sla ik al mijn login gegevens opin mijn notes op mijn telefoon waar ik dus bij gevolg niet aan mijn login gegevens kan voor mijn klanten zone. 

Er staat dat ik mijn puk kan op vragen in klantenzone maar raak ik dus niet in en orange is alleen op deze manier of via telefoon te bereiken wat dus ook niet gaat op deze moment. 

 

Wie kan mijn uit de nood helpen? 

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@dewachterdoroth  goedemiddag,

je kan ook via FB- Messenger een bericht doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
luukske
Ervaren verkenner

De sim pincode is toch niet dezelfde als die van je telefoon? Dan moet je toch nog altijd aan de notities kunnen?

Anders eens de sim uit de telefoon halen en dan nog eens proberen om aan de notities te geraken.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@luukske  schreef:

De sim pincode is toch niet dezelfde als die van je telefoon? Dan moet je toch nog altijd aan de notities kunnen?

Anders eens de sim uit de telefoon halen en dan nog eens proberen om aan de notities te geraken.


Slim gezien. Dat zou idd moeten werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@dewachterdoroth 

Je kan altijd proberen met iemand anders zijn nummer bellen naar dit nummer :

+32 2 745 95 00

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen