Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-23 16h10
Antwoorden: 17 antwoorden
Beste leden,
sedert 2 weken overgestapt op Orange ; enkele kleine problemen dewelke wellicht snel verholpen zullen worden.
wat betreft GSM .... Orange contacteren is moeilijk ; soms niet bereikbaar en helaas wordt niet teruggebeld.
heeft iemand een email adres ?
als ik bel (of gebeld word) dan hapert het gesprek bijna steeds om de 5 seconden wat uiteraard vervelend is. er zou hier een oplossing voor bestaan om signaal beter te maken doch ik krijg na 3x bericht nalaten geen reactie.
ook tv hapert frequent ; zie bijlage dit terwijl kijken op tablet perfect gaat.
alvast dank voor de support & feedback
Een email adres heet Orange al jaren niet meer daar zijn ze mee gestopt. ( op zich wel jammer maar is hun eigen keuze ).
Die haperingen op je gsm die je ervaart is dat altijd op dezelfde plaats of is dit overal ? Want een hapering in een gesprek is heel ruim. Als ik bijvoorbeeld buiten mijn woon plaats ben en ik ervaar daar een hapering maar in mijn woonplaats niet dan kan het wel zijn dat daar het bereik wat minder is. Kan natuurlijk ook een storing zijn want ze zijn ook bezig met de masten om dingen klaar te maken voor de toekomst.
Waar is de bijlage waar je over spreekt van tv hapering ? Hoe is je decoder verbonden ?
GSM hapert enkel binnenshuis
TV verbonden via UTP die aan een Wifi module hangt (Mesch module)
tx voor feedback
Als je belt kies dan niet om terug gebeld te worden. Blijf aan de lijn, duurt wel wat - maar je komt er door
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |