Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
RaesPeggy
Gewaardeerd verkenner

Hoe controleer je saldo Sim van Gps tracker

OPGELOST

Hallo in heb een prepaidkaart in een gpstracker zitten, maar nu weet ik niet welk saldo er nog op de kaart staat. Weet iemand hoe ik dit kan controleren zonder dat ik de simkaart uit de tracker moet halen?

groetjes 

Peggy

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Leidende sjamaan

@RaesPeggy goedemorgen,

deze krijg je ook.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik op het blauwe woordje.

patrick2
Leidende sjamaan

@RaesPeggy  

Als je je eigen aanmeld via de klantenzone kan je het saldo ook bekijken. Je dient dus te gaan naar de website van Orange en dan rechts staat er klantenzone. 

Schermafbeelding 2021-09-01 om 01.09.05.png

 Als je daar nog geen account hebt dan geef je jou email adres op met wachtwoord om in te schrijven en je bent vertrokken. Houd er rekening mee dat als je net nieuwe klant bent dat het tot 48 uur kan duren voor je toegang hebt in de klantenzone. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
RaesPeggy
Gewaardeerd verkenner

Als ik in de klantenzone wil inloggen met dat nummer wordt er een sms gestuurd naar het nr in de tracker, voor bevestiging maar de tracker zit in de auto en niet zo gemakkelijk bereikbaar. 

0 pluimen

@RaesPeggy 

Dan zijn er geen andere mogelijkheden die je hebt. Het is de My Orange app en de klantenzone om zoiets te checken. Aangezien je simkaart niet toegankelijk is of moeilijk toegankelijk is zal je geen andere keus hebben 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen