annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan geen sms'en en telefoon ontvangen.

Topic gestart op: 01-09-21 16h30

Antwoorden: 5 antwoorden

sofieg
Aspirant verkenner

Kan geen sms'en en telefoon ontvangen.

OPGELOST

Heb sinds gisteren een nieuwe smartphone. Galaxy a52s. Heb gewoon de simkaart van mijn oude telefoon gebruikt maar kan sindsdien geen telefoon en sms'en meer ontvangen. Zelf bellen en sturen lukt wel. Heeft iemand raad wat dit kan zijn?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
sofieg
Aspirant verkenner

Heb enkele contacten geblokkeerd en deblokkeerd en toen was het in orde. Weet nu wel nog niet of iedereen mij kan bereiken. Blijkbaar is het maar met sommige contacten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
sofieg
Aspirant verkenner

Heb enkele contacten geblokkeerd en deblokkeerd en toen was het in orde. Weet nu wel nog niet of iedereen mij kan bereiken. Blijkbaar is het maar met sommige contacten.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@sofieg  

Is het probleem inmiddels volledig opgelost ? Als dat zo is kan je altijd de post aanduiden als oplossing die je het meest geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere tribers ook verder helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@sofieg 

Die configurator eens gebruiken kan nooit kwaad, goede settings gaan er niet door verloren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen