annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een nieuwe smartphone kiezen

Topic gestart op: 22-12-19 15h25

Antwoorden: 13 antwoorden

Vivke001
Ervaren verkenner

Hoe een nieuwe smartphone kiezen

OPGELOST

Hallo,

Mijn huidige smartphone is stilaan aan vervanging toe en ik ben al eens aan het rondkijken welk toestel ik zou nemen. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Samsung Galaxy s10e en de Samsung Galaxy A70.

Uiteindelijk ken ik niet veel van smartphones en vroeg me dus af op wat ik moet letten als ik er 1 kies.

Kunnen jullie me wat raad geven? Mag gerust ook een ander toestel zijn.

Bedankt!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vivke001 en @Nickvanh 

Bovendien is deze foon compatibel met VoWiFi en VoLTE.

Volgens mijn bescheiden mening tegenwoordig een belangrijk pluspunt, in deze steeds beter geïsoleerde wereld (en dan spreek ik natuurlijk over de gebouwen).

Veel nieuwe en grote gebouwen zijn super geïsoleerd => geen ontvangst meer. Maar als het publieke gebouwen zijn (supermarkt, ziekenhuis, bank , ....) is er meestal klanten WiFi => dan is VoWiFi uw redder.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
RafaelloBonito
Gewaardeerd verkenner

ten eerste kijk je naar uw persoonlijk budget, je hoeft geen 1000€ om een goed toestel te leggen, tussen 300 en 400 euro heb je reeds een top toestel , en al die van meer zijn voor snobs en dikke nekken ! ze kunnen echt niks meer, hebben alleen een groter opslag, maar je kunt dit opvangen met een sd-card en eventueel clouds ! ik persoonlijk heb de Samsung A70 , een topper ! prettige eindejaars 

Nickvanh
Aspirant verkenner

Hey, 

 

Ikzelf heb onlangs de a70 gekocht en ben super tevreden, zeer goede prijs voor een toptoestel. Groot scherm, genoeg opslag, 6gb werkgeheugen en een uitstekende batterijcapaciteit 45 min opladen en 1 dag battery als apparaat intensief gebruikt word.

 

Op Www.gsmarena.be kun je perfect specificatie van alle smartphones vergelijken. Deze website is een echte aanrader.

Ik raad de a70 zeker aan. 

Mvg nick

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vivke001 en @Nickvanh 

Bovendien is deze foon compatibel met VoWiFi en VoLTE.

Volgens mijn bescheiden mening tegenwoordig een belangrijk pluspunt, in deze steeds beter geïsoleerde wereld (en dan spreek ik natuurlijk over de gebouwen).

Veel nieuwe en grote gebouwen zijn super geïsoleerd => geen ontvangst meer. Maar als het publieke gebouwen zijn (supermarkt, ziekenhuis, bank , ....) is er meestal klanten WiFi => dan is VoWiFi uw redder.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


K_S
Veteraan verkenner

Zelf ken ik er ook niet super veel van maar heb net een samsubg a50 waar ik heel blij met ben.

Je kan altijd de 2 toestellen opzoeken en zo de opties vergelijken.

Wat jou dan het meeste aanstaat die kan je dan kiezen. 

Ik kijk vooral naar opslag, maar ook naar levensduur batterij.

Ik doe dan ook alles met mijn gsm.

Heel veel succes en hopelijk raak je er uit.

 

Ooh ja goed rondzien waar hij het goedkoopste is heeft mij ook een goeie 40€ minder gekost zonder een abonnement aan te gaan of te veranderen 

Leden met de meeste pluimen