annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan geen berichten ontvangen en niet gebeld worden

Topic gestart op: 24-06-20 18h33

Antwoorden: 13 antwoorden

leancolp
Gewaardeerd verkenner

Ik kan geen berichten ontvangen en niet gebeld worden

OPGELOST

Ik ben al jaren klant bij Orange, maar ben pas onlangs problemen beginnen ondervinden. Ik kan nog steeds sms'en versturen en zelf mensen opbellen, maar ik kan geen sms'en meer ontvangen en ik kan ook niet meer gebeld worden. Ik heb mijn huidige GSM al een tijdje en daarvoor ondervond ik er ook geen problemen mee.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
leancolp
Gewaardeerd verkenner

Het probleem heeft zichzelf plots opgelost. Ik was net bezig met een opsomming te maken van mensen die me probeerden te bereiken. Na een tijdje kreeg ik plots sms'en dat die personen me probeerden te bereiken waarna ze mij effectief konden opbellen. Iedereen bedankt om mee op zoek te gaan naar de oplossing!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
leancolp
Gewaardeerd verkenner

Het probleem heeft zichzelf plots opgelost. Ik was net bezig met een opsomming te maken van mensen die me probeerden te bereiken. Na een tijdje kreeg ik plots sms'en dat die personen me probeerden te bereiken waarna ze mij effectief konden opbellen. Iedereen bedankt om mee op zoek te gaan naar de oplossing!

Josette
Wijze
Wijze

@leancolp  bedankt voor je antwoordje.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@leancolp  is het gelukt met de hulp van onze gewaardeerde collega ? Aarzel dan niet de oplossing te markeren als het je geholpen heeft. Op die manier helpen we ook weer andere Tribers.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


leancolp
Gewaardeerd verkenner

Helaas, met mijn Motorola One Vision (Android-versie 10) is het blijkbaar niet zo vanzelfsprekend om de beschreven stappen in het eerste antwoord te volgen...

Leden met de meeste pluimen