annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan geen berichten ontvangen en niet gebeld worden

Topic gestart op: 24-06-20 18h33

Antwoorden: 13 antwoorden

leancolp
Gewaardeerd verkenner

Ik kan geen berichten ontvangen en niet gebeld worden

OPGELOST

Ik ben al jaren klant bij Orange, maar ben pas onlangs problemen beginnen ondervinden. Ik kan nog steeds sms'en versturen en zelf mensen opbellen, maar ik kan geen sms'en meer ontvangen en ik kan ook niet meer gebeld worden. Ik heb mijn huidige GSM al een tijdje en daarvoor ondervond ik er ook geen problemen mee.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
leancolp
Gewaardeerd verkenner

Het probleem heeft zichzelf plots opgelost. Ik was net bezig met een opsomming te maken van mensen die me probeerden te bereiken. Na een tijdje kreeg ik plots sms'en dat die personen me probeerden te bereiken waarna ze mij effectief konden opbellen. Iedereen bedankt om mee op zoek te gaan naar de oplossing!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Gregory
Wijze
Wijze


@leancolp  schreef:

Helaas, met mijn Motorola One Vision (Android-versie 10) is het blijkbaar niet zo vanzelfsprekend om de beschreven stappen in het eerste antwoord te volgen...


Kijk dan hier eens bij deactiveren @leancolp https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/hoe-kan-ik-mijn-oproepen-do...

 

En al dat niet lukt heb je een andere sim kaart nodig - recent zo een geval gezien op de FR kant

 

patrick2
Wijze
Wijze

@leancolp  volg deze link eens :

https://smartandroid.fr/nl/comment-bloquer-un-numero-sur-Motorola-One-Vision/

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


leancolp
Gewaardeerd verkenner

Dit biedt helaas opnieuw geen soelaas, er staan enkel 2 nummers die ik effectief bewust geblokkeerd heb... Ik heb het zopas nog getest, ik kan mijn vader wel contacteren per sms of door te bellen, maar zijn telefoontjes of sms'en komen niet door. Er staan ook geen berichten op mijn SIM-kaar opgeslagen en ik heb nog meer dan genoeg geheugen op mijn gsm zelf...

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@leancolp  zie ook pagina 1 onderaan aub?

Staat een screen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@leancolp  vraagje?

Heb jij de laatste versie van je toestel?

Kijk eens of je de juiste updates gedaan hebt van je systeem?

Dan heb ik dit ook nog gevonden:

Kijk eens even bij je instellingen van je telefoon
klik op de 3 bolletjes.

Oproepen voor weergave of daar het goed staat aangevinkt.
Alle oproepen en berichten.

Dan of er een vinkje aanstaat bij Binnenkomende oproepen ontvangen?

plaatje3.png

Op hoop van zegen!

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen