annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet op afstand uitschakelen

Topic gestart op: 14-02-25 07h30

Antwoorden: 3 antwoorden

Marwa1
Aspirant verkenner

Internet op afstand uitschakelen

Hallo

kan iemand mij helpen om het internet of wifi op afstand uit te schakelen zodat mijn tieners niet naar tv kunnen kijken wanneer ik er niet ben. Want veel van het huiswerk wordt niet gedaan als ik thuiskom

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
kevunster
Aspirant genezer

Dag,

Dit is niet echt mogelijk. Nu, het is mogelijk via de modem instellingen bepaalde MAC-id's te blokkeren, maar dit is enorm veel werk elke keer, en kan enkel als je zelf verbonden bent met het modem. Wat je kunt doen is bijvoorbeeld de modem in een slimme stekker steken en deze linken aan de Google Home applicatie. Houdt er wel rekening mee dat je dan elke keer een modem herstart hebt, en dit niet bevorderend is voor de hardware. Slimme stekkers heb je al voor minder dan 10€ in bijvoorbeeld Kruidvat. 

Eveneens kan je overwegen ouderlijk toezicht te gebruiken zoals bijvoorbeeld Google Family Link (voor smartphones). Hiermee kan je internet toegang volledig blokkeren. Echter hebben ze dan voor letterlijk alles (instellingen, installaties e.d.) jouw goedkeuring nodig. Maar of je er vrienden mee gaat maken thuis is te betwijfelen, haha. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@kevunster Als je op de link geklikt had in mijn antwoord had

dat ook gelezen van de slimme stekker enz.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Marwa1 goedemorgen,

ga hier eens lezen, als je wil?

Klik op de blauwe hier.

Of bel even naar nr 5000

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen