Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-09-22 16h24
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo
ik wil bij orange graag een iphone 14 bestellen in combinatie met mijn gsm abonnement.
maar orange wilt deze precies niet verkopen.
ik had deze online besteld bij de preorder.
toen werd plots op de dag van levering mijn bestelling geannuleerd.
heb toen de klantenservice gecontacteerd voor meer uitleg.
Maar ze zijn dit nogsteeds aan t uitzoeken.
nu heb ik hem opnieuw besteld. Maar is weer niet geleverd.
ik krijg geen gehoor bij de klantenservice.
bij de 5000 nemen ze niet op.
en op Messenger antwoorden ze ook niet meer??
wat kan ik doen???
Sommige combinaties van kleur en geheugen zijn moeilijk te leveren op dit moment, misschien dat het daarmee te maken heeft.
Maar dan zou je veronderstellen dat ze je dit even als uitleg geven natuurlijk...
Idd. Dat zou ik ook denken.
en ze waren duidelijk opvooraad.
Probeer de chat even @Borafreakske
Volledig naar onder scrollen - dan op blauw icoon rechts klikken
Best alle gegevens (gsmnr, naam, order nr, klantnr + verhaal) voor bereiden
Kan kun je copieren en plakken ik het chat venster
Good luck