annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone 4S inwisselen bij aankoop nieuwe Iphone

Topic gestart op: 18-05-18 04h52

Antwoorden: 1 antwoord

SofieOostvogels
Aspirant verkenner

Iphone 4S inwisselen bij aankoop nieuwe Iphone

OPGELOST

Hoi, ik heb een vraag ivm de aankoop van een nieuw mobiel toestel. Ik heb nog een Iphone 4S en wil graag een nieuwe aankopen. Kan ik de 4S inwisselen tegen een bepaalde korting bijvoorbeeld? Heeft deze nog enige waarde? Zo ja hoeveel zou er dan van de prijs af gaan als ik een Iphone SE zou aankopen? Iemand een idee indien geen korting waar ik met de 4S best naartoe kan? Bedankt alvast groetjes Sofie

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Je kan je 'waarde' van je oude gsm berekenen op de site van orange wat ze je ervoor terug willen geven. ga naar www.orange.be/nl/hulp/toestellen/je-oude-toestel-recycleren

Daat kan je dan je merk toestel ingeven en zie je wat deze volgens orange nog waard is. Mocht je het er mee eens zijn dan kan je naar een winkel gaan en dan maken ze dit voor je in orde en krijg je een soort tegoed bon wat je dan mag gebruiken in de Orange winkels. Zo kan je dan eventueel een nieuw toestel aankopen en zal het bedrag dat je ontvangen hebt van het totaal bedrag afgaan. Vraag ook zeker na wat Orange als extra geeft want soms geeft Orange extra waarde erbij ik heb het ook al gedaan en kreeg dus 10 euro extra erbij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

Je kan je 'waarde' van je oude gsm berekenen op de site van orange wat ze je ervoor terug willen geven. ga naar www.orange.be/nl/hulp/toestellen/je-oude-toestel-recycleren

Daat kan je dan je merk toestel ingeven en zie je wat deze volgens orange nog waard is. Mocht je het er mee eens zijn dan kan je naar een winkel gaan en dan maken ze dit voor je in orde en krijg je een soort tegoed bon wat je dan mag gebruiken in de Orange winkels. Zo kan je dan eventueel een nieuw toestel aankopen en zal het bedrag dat je ontvangen hebt van het totaal bedrag afgaan. Vraag ook zeker na wat Orange als extra geeft want soms geeft Orange extra waarde erbij ik heb het ook al gedaan en kreeg dus 10 euro extra erbij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen