annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone SE

Topic gestart op: 02-05-20 09h02

Antwoorden: 22 antwoorden

Ellentje
Gewaardeerd verkenner

Iphone SE

Iemand die een iphone SE heeft gekocht bij orange en tevreden zijn van het toestel. Ik zou graag wat reviews heben over het toestel

bedankt

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
patrick2
Wijze
Wijze

@Ellentje  het voordeel heb je al he je krijgt 5 jaar updates van Apple. Mijn SE ( de oude versie ervan ) krijgt ook nog updates. En zo heb ik nog wel wat voordelen die ik je kan geven maar als je al Apple gebruiker bent ken je die al 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@lieselot-1  tuurlijk kan je helpen 🙂 

Maar het was inderdaad de nieuwe SE. Die is pas  uitgekomen en heb deze al gezien in een revieuw. Het is eigenlijk een Iphone 11 maar dan met het omhulsel van een Iphone 8. De verwachtingen zijn er goed van. Heb ook een Iphone SE nog liggen die nog werkt maar heb nu de Iphone 11 PRO en ben er tevreden van. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
SilNel
Aspirant verkenner

Prijs-kwaliteit top toestel!

Aiko
Veteraan verkenner

Je kan bv bij bol.com, Mediamarkt,... Naar de reviews voor de iPhone SE kijken

patrick2
Wijze
Wijze

@Ellentje  het is heel goed dat je de reviews ervan bekijkt , zo kan je erachter komen wat de specs zijn en welke er te krijgen zijn en andere info.  Maar het is nog altijd aan je zelf om het toestel te beoordelen. Ik heb een Iphone 11 pro maar ik hoor van sommige al naast mij of hier of waar ook ik moet dat niet. Het is ook een ander besturingssysteem ook wel wat jij misschien gewoon bent. Als je zegt ik gebruik al een Iphone dus ben dat gewoon dan zou ik hem kopen want dan heb je een Iphone 11 of 11 pro maar voor minder geld en de prestaties ervan zijn hetzelfde.

Als je twijfelt de  Iphone SE te kopen dan zou ik het niet doen want het is toch veel geld en terug brengen is niet rap een optie.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen