annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone SE

Topic gestart op: 02-05-20 09h02

Antwoorden: 22 antwoorden

Ellentje
Gewaardeerd verkenner

Iphone SE

Iemand die een iphone SE heeft gekocht bij orange en tevreden zijn van het toestel. Ik zou graag wat reviews heben over het toestel

bedankt

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
Weutel
Gewaardeerd verkenner

Zelf gebruik ik een xr . Ben meer fan van Face ID  . Maar als de se er toen al moest zijn had ik toch wel getwijfeld . 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Weutel  heb nu de Iphone 11 pro in gebruik maar als ik had geweten dat deze SE uit ging komen ( wat wel bekend was maar geen specs ervan ) dan had ik het wel geweten. Heb de XR ook liggen maar ben daar geen fan van eerlijk gezegd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ellentje  die andere 20 procent hoef je niet te twijfelen. Maar dat zeg ik puur omdat ik al vele reviews heb gelezen en gezien.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo allen

Ik wil hier even verder op deze post, heb in het weekend ook de nieuwe Iphone SE gekocht.
Wat een zalig toestel is dat, en joepie ik kan ook bellen via wifi (eindelijk).

Het toestel heeft ook e-sim aan boord, maar dat had je een slechte ervaring mee @patrick2 ? Ik vind die post over e-sim niet direct terug.


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  kan je dat hier ook posten hoor 🙂 

Slechte ervaring is natuurlijk veel gezegd maar een aantal dingen vielen mij op en daarbij kom ik daar voor dan speciaal op terug. 

De My Orange App werkte niet maar dat is door een update inmiddels opgelost dus tot zo ver in orde. 

De batterij van de gsm gaat sneller leeg , zoals met veel dual sim toestellen omdat de gsm meer reken kracht nodig heeft. OOk met het overzetten naar een andere gsm is niet mogelijk. Nu heb ik het gevonden bij Apple dat je zou kunnen wisselen tussen de toestellen maar Orange laat dit niet toe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen