annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone

Topic gestart op: 29-01-21 12h26

Antwoorden: 5 antwoorden

Hvermaning
Ervaren verkenner

Iphone

Ik wil een iphone aanschaffen na jaren samsung te gebruiken. Raden jullie dit aan of af?

 

Groetjes.

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Hvermaning 

Ik heb ook al jaren iPhone en wil ook niets anders meer. Dus je bent gewaarschuwd 😉

Ik ben begonnen met Nokia ( ja de 3310) 🙂

Later Samsung gehad en dan overgeschakeld naar IPhone en ik moet zeggen het werk allemaal heel vlot.

Ik heb nu een iPhone 12 Pro Max (net gekocht) maar had hiervoor een iPhone 6 Plus. Deze heb ik dus pas na 6 jaar vervangen. En rede is idd de batterij die versleten is. Maar moest ik hier nog kosten insteken om deze te vervangen zou deze nog langer meegaan. Je moet ook niet altijd kijken naar cijfers als je gsm’s vergelijkt. Een voorbeeld is de capaciteit van de batterij van een iPhone die vb lager is dan die van een Samsung en dan denk je ja Samsung is beter maar iPhone gaat mss toch langer mee omdat iOS van iPhone efficiënter gebruikt maakt van de batterij. Waarbij Samsung mss veel vermogen vraagt van de batterij vraagt iPhone mss minder om hetzelfde te doen.

Ook naar beveiliging is iPhone beter dan Samsung. Recent in de iOs14 heeft Apple nog verbeteringen toegevoegd naar privacy toe.

vb er brand een oranje lampje als er een app gebruikt maakt van je microfoon, een groen als camera wordt gebruikt door een of andere app.

Ook kan je toestemming geven welke app’s toegang hebben tot je foto’s en zelfs toegang bepalen tot welke foto’s. Dus niet alleen alle foto’s maar ook zelf te kiezen foto’s. Vandaar enkele voorbeelden waarbij IPhone meer staat voor degelijkheid. En ja de batterij gaat platter worden maar dat is bij alles met een batterij. Ook je laptop. En het feit dat je dat merk is omdat de gsm nu eenmaal lang meegaat. Ik heb 6 jaar met mijn vorige gsm gedaan. En nog werkt alle knoppen perfect. 

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Baut
Gewaardeerd verkenner

Iphone all the way

Evyvanlaere
Ervaren verkenner

Hi,

ik heb altijd gewisseld tussen iPhone en Samsung, de laatste 10 jaar nu toch steeds bij iPhone gebleven.

Ik vind iOs zeer gebruiksvriendelijk.

Nadelen van iPhone: batterij heeft na een jaar toch niet meer dezelfde levensduur.

good luck! 

patrick2
Wijze
Wijze

@Hvermaning  

Als eerste dien je te kijken naar het verschil in software versie de ene gebruikt IOS de andere is Android. 

Voordelen van Android zijn meer dan die van IOS maar IOS ( iPhone ) is makkelijker in gebruik. Daarnaast heb je ook meer keuzes in de Android toestellen voor iPhone zijn die toestellen heel miniem, eigenlijk zijn die allemaal hetzelfde. Oke er veranderd eens iets aan de camera of de grote of de opslag maar veelal blijft het gelijk. Je kan ook eens het topic lezen wat ik heb aangemaakt , je keuze van een nieuw toestel. 

https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Mijn-volgende-GSM-aankoop/m-p/76785#M2286

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen